״נבנה קבוצה חזקה וצעירה״

המאמן עיסא נוגידאת שנחשב למאמן וותיק בליגה א׳ צפון, והוביל את קבוצתו לעונה מצויינת מתכוון להשקיע את כל כולו בבנית הקבוצה לקראת העונה הבאה. ראיון מסקרן שנותן עוד זווית על איך שדברים עובדים בליגות הנמוכות

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 27-07-2023
  • 10:30

עיסא נוגידאת, מאמנה של מכבי אחמד נוגידאת מליגה א צפון, היה מאוכזב מההתנהלות בקבוצה אבל בסוף נשארעת, התחילו לבנות את הסגל לקראת העונה הבאה והוא התפנה לראיון לאתר גולר - ומדבר על ההחלטה להישאר: למרות התקציב הנמוך שלנו אנחנו נבנה קבוצה צעירה וטובה מאד, שתצי יכולת מצוינת ותוצאות טובות. תקציב הקבוצה יעמוד בסביבות ה-750 אלף שקל וזה יבטא גם את היכולת של הקבוצה״.

 

לפי מקורות שהגיעו אלינו ממקורבים או חברים שלך, שקלת לא להמשיך ולעזוב את מכבי אחמד נוג'ידאת. למה? ואיך בסוף נשארת בקבוצה לעוד עונה?
״את האמת שהיה מצב כזה, הייתה מחשבה כזאת, הייתי מאוד מאוכזב מהתנהלות חלק מאנשים שמגדירים את עצמם "מקורבים לקבוצה",  ניסו בכל דרך להמעיט מההצלחה האדירה שהייתה שנה שקבוצה בתקציב 700 אלף ש״ח סיימה במקום 8 והציגה יכולת נהדרת ברוב משחקי העונה. הקנאות הרגה אותם וכאן מגיעה מילה טובה להנהלה שהעריכה מאוד את העבודה שלי שהיה חלק גדול מאוד, שאני סיכמתי לעוד עונה בקבוצה וגם חלק מהאוהדים האמיתיים של הקבוצה שאני מאוד מעריך אותם״.

 

מה התוכניות שלכם לקראת העונה הבאה?
״במסגרת התקציב הקטן שיש לי, לבנות קבוצה צעירה וחזקה מאוד, שתציג יכולת מצויינת ותוצאות טובות, וזה לא פשוט בכלל. זה ידרוש ממני הרבה השקעה כדי לבחור שחקנים צעירים טובים וזולים״.

 

איך אתה תצליח לשחזר את ההצלחה של העונה שעברה?
״באמת עשינו עונה מצויינת שנה שעברה, הייתה לנו קבוצה חזקה מאוד עם שחקנים צעירים ואלמוניים, שהקיץ הזה הרבה מהם חתמו בליגה לאומית ומבוקשים בהרבה קבוצות מליגה לאומית. לגבי שנה הבאה, אנחנו עובדים מסביב לשעון 24/7 כדי לבנות קבוצה חזקה מאוד, הן ברענון סגל השחקנים והן בבחירת שחקנים צעירים ואיכותיים - ולשחזר את ההצלחה של שנה שעברה, אפילו יותר״.

 

עוד לא התחזקתם מספיק. יהיה לכם עוד חיזוק לקראת העונה הבאה?
״לבחור שחקנים צעירים וטובים בשילוב עמוד שדרה מנוסה וטוב בתקציב נמוך, דורש ממך הרבה מאוד עבודה והרבה אנרגיות והרבה מחשבה והרבה שעות נוספות.
החתמנו עד עכשיו שחקנים טובים ורעבים להצליח ולהתקדם, ננסה בימים הקרובים להחתים עוד ארבעה שחקנים טובים ותוך כדי ההכנה נעשה התאמות נכונות כדי לבוא בעזרת השם הכי מוכנים לליגה״.

 

מה אתה אומר על הרפורמה בליגה א?
״לא יזיק אם תהיה ישיבה או ישיבות בין הגורמים הרלוונטיים, ההתאחדות עם מנהלי הקבוצות וארגון השחקנים וארגון המאמנים ולנסות למצוא פתרון שיהיה טוב לכולם, כי כל צד רואה את עצמו צודק וחושב נכון״.

עיסא נוגידאת, יוביל את קבוצתו לחלק העליון של הטבלה? צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. סעיד (אחמד 27-07-2023, 19:42)
    לפני שאתה עושה קבוצה חזקה..תוריד במשקל..אתה בדיחה