ג'יי ליבנה: "מאמין בפרויקט של עידן דוד"

אחרי עונה נהדרת בזלפה אחד משחקני הרכש הראשונים של הפועל הרצליה מחכה בקוצר רוח לפתוח עונת בכורה במחוז הדרומי בציפייה כי זו תהיה גם האחרונה שלו בדרך ללאומית.

  • על ידי: עמית גרנט
  • 09-08-2023
  • 11:49

ג'יי ליבנה היה ללא ספק מהשמות הבולטים העונה בליגה א' צפון. הקשר הפגין דומיננטיות והוליך את בני זלפה לעונה גדולה שהסתיימה עם העפלה לפלייאוף ועלייה לגמר גביע האזורים בו הפסידו להפועל הרצליה, קבוצתו החדשה. הקריירה הקצרה של ליבנה הייתה עד כה מסלול מפותל בעליות וירידות.
הקשר שמשחק הן כקשר אחורי והן כקשר 50-50 גדל במכבי חיפה. עקב פציעה בתחילת העונה הראשונה בנוער הגיעה בעלייה וליבנה ויצא להשאלה בעירוני נשר. בעונה העוקבת שיחק בקבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה אחרי שנמכר על ידי הירוקים. לאחר מכן מצא בית בזלפה, כשבין לבין, הוא מנסה את מזלו בליגה הלאומית בשתי גחות קצרות שהסתיימו ללא הצלחה יתרה.

 

ג'יי, כך מספרים מכריו, הוא האנטיתזה לסטראוטיפ של השחקן הישראלי הקלאסי, על אחת כמה וכמה כשמדברים על שחקני הליגות הנמוכות.
חברים ששיתפו איתו פעולה מעידים על שחקן שדוגל בעבודה קשה, מתאמן ומשחק בקצבים גבוהים במיוחד. אם כך, לא פלא שמי שמהווה עבורו השראה הוא לא מסי או רונאלדו אלא דווקא אנגולו קאנטה הצרפתי. ליבנה, בן 22, נולד וגדל בקיבוץ שריד שבעמק יזרעאל. את שמו הייחודי קיבל מאימו שעשתה עלייה מאנגליה לפני שנים רבות. משמעות השם היא שמחה ואין ספק שהוא סיפק לא מעט רגעים מאושרים לאוהדי זלפה העונה.

 

ג'יי אתה עוזב הקיץ את בני זלפה אחרי שלוש עונות. תסביר לנו מה עומד מאחורי זה?
" את שתי העונות האחרונות התחלתי בלאומית, בעפולה ובאחי נצרת ודברים שם לא הסתדרו. זלפה מועדון חם ומשפחתי עם אנשים מדהימים ונהנתי מאוד בקבוצה, במיוחד בעונה האחרונה שהייתה מוצלחת. העונה החלטתי לעשות שינוי ולעבור להרצליה, למחוז הדרומי, בתקווה לזכות בחשיפה גדולה יותר מאשר בצפון."

 

מהן המטרות שלך לעונה הקרובה?
"ראשית, אני רוצה לעמוד במטרות הקבוצה שיוגדרו על ידי הצוות המקצועי ובאופן אישי הפוך לשחקן מוביל בקבוצה ולעשות עונה טובה שלאחריה אוכל לעשות את הקפיצת מדרגה ללאומית. היעד שלי הוא להגיע למספר דו ספרתי ביחד של שערים ובישולים.
היו לי כבר העונה הצעות וגישושים מקבוצות הליגה הלאומית אבל החלטתי ללכת על הפרוייקט של עידן דוד, שאני מאוד מאמין בו."

 

איפה נראה אותך בעוד חמש שנים?
"בקבוצה גדולה בליגת העל, ממשיך לעבוד קשה ולעשות כל מה שצריך בשביל להצליח."

צילום: עובאדה אכתילאת

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין ספק שמקומו של ג'יי בליגה גבוהה יותר. מקצוען. תצליח (ליגה א' 09-08-2023, 21:19)