״המטרה בעונה הבאה היא להישאר בליגה כמה שיותר מוקדם״

אחרי שעברה עונה כל כך קשה אשתקד, בהפועל כוכאב מליגה א צפון התחילו לעבוד לקראת עונת המשחקים הקרובה ומקווים בעיקר לעבור אותה עם כמה שפחות דפיקות לב. המאמן חנא פרהוד ניסה להסביר לנו איך תראה העונה הקרובה בראיון מיוחד לאתר גולר

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 07-08-2023
  • 15:40

הפועל כאוכב עברה עונה קשה והצליחה להישאר בליגה רק במחזור האחרון. השנה הקבוצה תקווה לבנות סגל טוב ומאוזן כאשר התקציב של הקבוצה יעמוד על 700-800 אלף שקל והיא כבר החתימה את המאמן הנפלא חנא פרהוד, שאימן בעונה שעברה את צעירי טייבה והצליח להשאיר אותם בליגה.

 

״המטרות צנועות ביותר״, אמר המאמן, ״להישאר בליגה כמה שיותר מהר, הליגה הולכת להיות קשה ותחרותית״.

״קודם כל צריך שאנשים יידעו שאני הולך לבנות קבוצה חדשה לגמרי, רוב הסגל של שנה שעברה עזב ומקווה להביא את השחקנים המתאימים שיובילו את המועדון לעונה יותר טובה״.

 

היו לך המון הצעות מליגה א צפון ובליגה א דרום, קבוצות שיש להם תקציב יותר טוב. למה בחרת ללכת לכאוכב?
״האמת היא שהיו לי עוד 2 הצעות מליגה א, העדפתי את כאוכב כי כשניפגשתי עם ההנהלה ליבי אמר לי ללכת על האתגר הזה. מקווה עם ההנהלה הנמרצת להצליח ולהגיע למטרה שהצבנו לעצמנו״.

 

עברת עונה כל כך קשה בצעירי טייבה ובוסף הצלחת להישאר את הקבוצה בליגה.
"מה שעברתי בטייבה זו קטסטרופה. מקווה בשבילם שאחרי שראש העיר הנהדר שלהם, שרשם להם את הקבוצה והציל אותם מפירוק, שהם יעשו לעשות שיעורי בית ולא יבטיחו הבטחות שלא יכולים לעמוד  בהן. אבל מה שבטוח עם כל הקשיים הכלכליים והזלזול של כולם כולל כולם הצלחתי להשאיר את הקבוצה בליגה עם השחקנים המסורים שהיו לי. מוריד בפניהם את הכובע ובטייבה הדבר הכי קשה שהיה לי בתור מאמן זה שהייתי מגיע למשחק והשופט היה מבקש מאיתנו את ההרכב, לא הייתי יכול לתת לו כי לא הייתי יכול לדעת מי מגיע למשחק ומי לא. שחקנים משמעותיים נטשו, נשארנו עם 13 או 14 שחקנים עם שוער 1 שאם חס וחלילה היה נפצע היה עומד שחקן שדה. זו הייתה עונה קשה מאוד. מקווה בשבילם שלמדו משהו״.

חנא פרהוד, מהמאנים הטובים בליגה. יוביל את כאוכב לחלק העליון? צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. טייבה (עבד 08-08-2023, 10:50)
    כמה בלוף אתה יכול למכור לנו.וואו להשאיר את כווכב בליגה איזה מסימה קשה..די אתה עובד על עצמך מאמן חלש