האם אחי נצרת עשויה להפוך לקבוצת הבת של בני סכנין?

בלעדי : שיתוף פעולה בדרך בין שתי הקבוצות: אחרי שנים של מתיחות מתקיימות שיחות בין המועדונים. האם אנחנו בדרך לראות את אחי נצרת הופכת לקבוצת בת של סכנין?

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 13-08-2023
  • 10:34

אחרי שנים רבות של מתיחות בין שני המועדונים של המגזר הערבי, בני סכנין ומכבי אחי נצרת במגעים לקראת שיתוף פעולה מסקרן בהמשך. אחי נצרת ירדה לליגה א' בעונה שעברה, כאשר המתכונת היא השאלת שחקנים צעירים מסכנין לאחי נצרת. מנגד, לסכנין תהיה זכות ראשונים על שחקני אחי נצרת.

 

שתי הקבוצות, שתמיד היה ביניהן סוג של "בלאגן" כשהיו נפגשות על כר הדשא. כעת, נראה שלראשונה בהיסטוריה יהיה שיתוף פעולה חיובי בין שני המועדונים אך בתיווכו של המנהל המקצועי של איחוד בני סכנין, שמעון הדרי, שאימן בעבר באחי נצרת, החלו השיחות החיוביות בין שני המועדונים ובקרוב מאוד אולי נראה שיתוף פעולה בין שני הצדדים.

שחקני אחי נצרת, האם יהיה שיתוף פעולה עם בני סכנין? צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. קומבינה (משה 13-08-2023, 11:35)
    שמעון הדרי מתחיל שוב עם הקומבינות למה לעשות דבר כזה ולמנוע משחקנים צעירים אחרים מקבוצות אחרות להבחן ולהתקבל לדוגמא לאחי נצרת מספיק יש תקומבינה של מכבי חיפה עם עפולה שחקן טוב של סכנין מהנוער תעלה לבוגרים אל תחפש לשלוח שחקנים בינונים שלא מתאימים לסכנין ופשוט לגרום לאחי נצרת לקחת אותם בגלל שאין ברירה יש שחקנים משפרעם אעבלין הפועל חיפה ועוד