רוני דורה חזר לניהול קרית אתא/ביאליק

איש הכדורגל הוותיק והמנוסה חוזר לכדורגל כנציג באיחוד של קרית אתא. הוא יעבוד במקביל לנציג של צור שלום דוד גנון. יוחאי כהן: ״רוני דורה זה איש כדורגל מהגדולים שהיו כאן. בטוח שהוא יעזור לנו להרים את האיחוד הזה להצלחות"

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-08-2023
  • 13:47

רוני דורה, המאמן הוותיק אשר אימן את הפועל חיפה בליגת העל, מכבי עכו בלאומית ועוד הרבה קבוצות בליגה השנייה וליגה א, חוזר לכדורגל כנציג האיחוד של קרית אתא ויעבוד במקביל לנציג של צור שלום, דוד גנון. 

 

 יוחאי כהן בתגובה: ״כבוד גדול בשבילי להחזיר את דורה לכדורגל. דורה ליווה אותי בכדורגל מגיל צעיר ומי כמוני יודע מה הוא נתן לכדורגל ומה הוא יכול עוד לתת. הוא הנציג של קרית אתא באיחוד יעבוד במקביל ובשיתוף פעולה מול דוד גנון הנציג של צור שלום באיחוד. אני בטוח שדורה יעזור לאיחוד הזה להצליח, הוא איש כדורגל עם נסיון וידע מהגדולים בארץ. כולם מאחלים לו בהצלחה״.

 

תגובת רוני דורה תפורסם כשתתקבל.

רוני דורה, חוזר לנהל את הכדרוגל בקריות. צילום: יניב ליכט

הוסף תגובה
תגובות
  1. ממש (דוד 20-08-2023, 13:50)
    הוא ממש לא מחזיק מהמאמן הדפוק
  2. החלפת מאמן (מוקי 20-08-2023, 14:12)
    דורה מבין כדורגל וכאחד כזה אני מאמין כי הוא יקבל החלטה מקצועית להחליף את המאמן סבג , בהצלחה דורה
  3. מקצוען (אורן 21-08-2023, 18:40)
    איש כדורגל יעזור עם הניסיון שלו במיוחד שיש שחקנים הצעירים
  4. מאמן (אורן 21-08-2023, 18:48)
    מוקי ימתוסכל דורה בא לעזור עם הניסיון לא בא לאמן .אתה לא מבין כלום בכדורגל ימסכן.
  5. לצחוק או לבכות (אחד שמבין 22-08-2023, 10:26)
    הקומבינה של קרית אתא נכנסה עמוק לצור שלום זה עניין של זמן שצור שלום וקרית אתא בהנהלה יתנגחו כי קרית אתא הביאה שחקנים מטעמם שהם חלשים מעולם לא שיחקו בבוגרים והכל בקומבינה של ההנהלה וסוכן עידו קרן ואת המאמן שאין לי מושג איך הוא בכלל מאמן המון שחקנים ברחו כי לא סבלו אותו יחסי אנוש על הפנים אדם מתנשא והקבוצה לא מעניינת אותו אלא רק האינטרס האישי שלו מקווה שרוני דורה קצת יותר מבין ופחות עם קומבינות ידאג להעיף אותו במחזורים הקרובים אותו ואת השחקנים " הבכירים " שהביא והביאו לו בקומבינה של סוכן מסוים בעסקת תן לי ואתן לך גם את זה יודעים וזה עניין של זמן שזה יתגלה בתקשורת כל הקבוצה הזאת ההתנהלות בדיחה עצובה וקבלת החלטות שנעשות רק בקומבינה של סוכן הנהלה ומאמן הקיצר עסקה משולשת עם גזירת קופון ימים יגידו