"יש לנו פה תנאים שאין בכל מועדון"

השוער אופיר קרצו חתם השבוע לעונה נוספת במכבי יבנה. בראיון לאתר גולר הוא מספר על המאמן החדש, השאיפות של הקבוצה, לא מתרגש מהתוצאות במשחק האימון וגם: הרפורמה והחלום להחזיר את הצהובים-כחולים ללאומית

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 28-08-2023
  • 17:06

בצל הרפורמה המאיימת והגעתו של המאמן החדש, אופיר קרצו פותח עונה רביעית במדי מכבי יבנה ויחד עם דורון ממן וצוותו, מאמין שהעונה אפשר ללכת עד הסוף.

 

בריאיון לאתר גולר סיפר השוער: ״אנחנו מתאמנים קשה בכל יום, המועדון תמיד שואף להיות בצמרתס רוב הסגל עוד לא סגור, אבל אני יודע שיהיה טוב בסוף".

 

הקבוצה כבר התרגלה למאמן החדש?
"קיבלנו את דורון מאוד יפה, לומדים להכיר אותו ואת כל הצוות החדש, רואים שהוא התחבר מהר למועדון, ההתחלה טובה מאוד בינתיים".

 

איך עוברת ההכנה ומשחקי האימון?
"אנחנו בעיצומה של ההכנה, היה לנו כמה משחקי אימון, התוצאות כרגע פחות חשובות ויותר מסתכלים על הדרך, כל הסגל עוד נבנה, בהמון משחקים בוחנים שחקנים והתוצאות משתנות על פי כך, בגלל זה הם פחות משנות במשחקי אימון".

 

מה הציפיות שלך לעונה הקרובה?
"שתהיה עונה טובה, שנהיה בחלק העליון. יבנה זה תמיד מקום שדורש ומצפה להיות בחלק העליון, כי יש לנו פה תנאים שאין בכל מועדון. מבחינה אישית הלוואי שאני אצליח לספוג אפילו פחות משנה עברה".

 

איך אתם השחקנים מרגישים עם כל נושא הרפורמה?
״הרפורמה משפיעה עלינו בצורה לא טובה, היינו צריכים להתגמש, כולם כולל כולם היו צריכים לקצץ בשכר, זה לא נשמע בשום מקום, להגביל שכר. אני לא יודע למה החליטו להגביל אותנו, במקום לעשות בקרה תקציבית ולפתור את העניין, אבל אני מקווה שהעניין ייפתר ומהר״.

 

לסיום, יבנה עולים ליגה עונה הבאה?
"בעזרת השם. אנחנו שואפים ויכולים להיות הכי טובים שאפשר ולהתברג הכי גבוה, כי יבנה זה מועדון שצריך להיות בצמרת, בכל עונה, לא משנה מה המצב".

אופיר קרצו, יוביל את יבנה ללאומית? צילום: דוברות יבנה

הוסף תגובה
תגובות
  1. קרצו אדדני וזוזוט מעולים מאחורה. (בהצלחה ליבנה 28-08-2023, 22:06)
  2. תביאו שוער יותר טוב !! (להנהלת יבנה 29-08-2023, 00:08)
    שוער לא מספיק טוב זו האמת כאוהד יבנה אמיתי אני מודה
  3. בהצלחה למכבי יבנה (יבנאי 29-08-2023, 02:24)
    יאללה מכבי בהצלחה יש שחקני נשמה מוכשרים שגיא בן חנניה אור זוזוט עדנני וכמובן הנסיך שלנו ניב מזרחי זה 4 שחקנים שחייבים לשחק 90 דקות בכל מישחק הלב והנשמה של מכבי יבנה
  4. אחלה שוער, בהצלחה לקרצו וליבנה. (אחלה שוער, בהצלחה לקרצו וליבנה. 29-08-2023, 06:59)
  5. הכי טוב בליגה (מוטי 29-08-2023, 12:04)
    תמיד ביבנה היו שוערים טובים קרצו השוער הכי טוב בליגה ויש לנו בנוער שוער בין הטובים בארץ