"כל הזמן שואפים להתקדם, לא רוצים לעמוד במקום"

רגע לפני שיפתח את העונה בין הקורות של מכבי נוגידאת אחמד, השוער עמית מריג׳ן מדבר בראיון לאתר גולר על השאיפות, העונה שעברה וגם: ממי הוא שואב השראה?

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 25-08-2023
  • 09:40

<>השוער עמית מריג'ן מתכונן בימים אלו לפתיחת העונה בליגה א' צפון עם קבוצתו מכבי נוג'ידאת אחמד. אחרי עונת בכורה מרשימה בקבוצה, השוער סיפר בראיון לאתר גולר על ההכנה הקשה, הקשר עם מאמן השוערים והשאיפות הגדולות לעונה הקרובה. וגם: ההשראה מקסיאס.

 

מריג'ן בן ה-24 יפתח את עונתו השנייה בקבוצה, אחרי עונת בכורה מוצלחת בליגה א', בה נוג'ידאת סיימו במקום השמיני עם 29 ספיגות בלבד. הוא מגיע חדור מטרה להמשיך באותה הדרך, ואפילו לעקוף אותה. בראיון לאתר גולר אמר: "אנחנו עובדים קשה, עובדים חזק".

 

איך עוברת ההכנה ומשחקי האימון עד כה?
"ההכנה טובה, התוצאות פחות משנות כי אנחנו כל הזמן עובדים קשה וחזק, ממשיכים להשתפר, שחקנים מגיעים במהלך הקיץ שמחזקים את הקבוצה, והתחושה טובה לקראת פתיחת העונה".

 

איך אתה מגיע לעונה הקרובה?
"אני מרגיש שהתחזקתי הקיץ, אני מגיע עם יותר ניסיון ובא לעשות את ההכי טוב שלי בכל אימון ובכל משחק, סיימנו שנה שעברה עם ממוצע ספיגות נמוך גם בעזרת דרור (מאמן השוערים) ועיסא (מאמן הקבוצה), שהקשר שלי איתם מאוד חזק. אני מאמין שנוכל להשתפר אפילו יותר".
 
מה המטרות שלכם לעונה הבאה?
"לפחות לשחזר את העונה הקודמת ובעזרת השם אפילו לשפר אותה, כל הזמן שואפים להתקדם, לא רוצים לעמוד במקום, אני מרגיש שאנחנו מוכנים לזה".

 

 

תספר עוד קצת על עצמך. בתור שוער, יש שחקן שאתה מעריץ?
"אני גדלתי על קסיאס, הוא היה המודל שלי כל הזמן, השוער שליווה אותי וגרם לי לאהוב את המקצוע, גם אחרי שפרש אני ממשיך לשאוב ממנו השראה".

עמית מריגן, שוער מצויים. צילום באדיבות עדי דיסטל

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוער (אחד שמבין 26-08-2023, 08:14)
    שוער סופר מוכשר שצריך לשחק בליגה הלאומית עושה עונות גדולות בליגה א צפון כבר כמה שנים מגיע לו צ’אנס יאאאלה לכל המאמנים שלוקחים את הסוסים מתים יש שוערים צערים שיכולים רק תאמינו