״אנחנו באים לנצח את צעירי כפר כנא״

אחרי למעלה מחודש של הכנה ומחנה אימונים מרשים בו הם נמצאים כיום, בני זלפה והקפטן מוחמד דיאב כבר מוכנים לפתיחת העונה למשחק הגביע הראשון מול צעירי כפר כנא שיתקיים בסופ"ש הקרוב...

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 27-08-2023
  • 08:36

הפועל בני זלפה יצאה למחנה האימונים שלה ובראיון שערכנו עם קפטן הקבוצה, השוער מוחמד דיאב, האחרון אמר שתהיה השנה קבוצה מאוד חזקה וטובה בזלפה - והם יבואו בגישה של לנצח כל משחק העונה כבר כעת יוכלו לבחון את הגישה הזו כאשר הפועל בני זלפה תפגוש השבוע את צעירי כפר כנא למשחק הגביע ובזלפה כבר מחכים לרגע של פתיחת העונה באופן רשמי.

 

״צפויה עונה טובה מאוד״, אמר השוער בפתיחת דבריו, ״מקווים שנעבוד קשה והעבודה הקשה תניב פירות ובעזרת השם נעשה ונצליח״.

 

העונה החדשה בפתח, מה צפוי לדעתך?
״אנחנו כמעט קבוצה חדשה לגמרי עם שנים או שלושה שחקנים משנה שעברה 20 שחקנים חדשים בונים קבוצה חדשה וצעירה  ויהיה טוב המטרה שלנו לעשות עוד עונה טובה ולשחזר ההישג של העונה שעברה ".

 

מה המטרות העונה?
״המטרות הן כמו תמיד במועדון כמו זלפה זה מקום 1-5. בכל מקרה אם זאת תהיה קבוצה חדשה לגמרי או קבוצה צעירה אנחנו עכשיו כרגע במחנה האימונים, עובדים קשה כבר חודש, מתאמנים ובונים קבוצה טובה מאוד. סגל מצוין, מקווים לטוב״.

 

איך אתם מתכוננים למשחק הראשון שלכם העונה? 
״משחק ראשון זה להיכנס לעונה או ברגל ימין או ברגל שמאל ומקווים שננצח. אנחנו באים לנצח את המשחק הזה, זה מאוד חשוב עבורנו״.

מוחמד דיאב, יוביל את זלפה לפלייאוף העונה? צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות