״כל משחק חשוב לנו, בגביע או בליגה״

כך אמר שחקנה של הפועל בני זלפה מליגה א צפון, ספואן זועבי: ״ניצחון במשחק הראשון נגד צעירי כפר כנא בגביע יתן לקבוצה ביטחון להמשך״

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 29-08-2023
  • 14:40

הקשר ספואן זועבי שיחק בעונה שעברה במדי הפועל כפר כנא ובאופן אישי הייתה לו יחסית עונה טובה כאשר כבש במדי הקבוצה 7 שערים. כעת, הוא לובש את מדי בני זלפה ומתכונן למשחק הגביע מול היריבה שעש לא מזמן הייתה מוגדרת כדרבי עבורו, צעירי כפר קנא.

 

איך ההכנות שלכם לקראת המשחק הראשון שלכם העונה בגביע?
״כרגע חזרנו ממחנה האימון, עשינו את ההכנות לעונה שמחכה לנו. היה מחנה מעניין, מהנה ומקצועי ביותר בכדי שנגיע מוכנים כמה שיותר לעונה הזאת ואנחנו מתרגשים כבר לחזור ולשחק וכבר מחכים למשחק הגביע״.

 

״היה לנו מחנה מצוין״, סיפר ספואן, ״אנחנו קבוצה חדשה לגמרי, אחמד סבע עבד איתנו על כל הבחינות, חברתית, מקצועית, הכל מהכל. אני שמח מאוד מהמחנה, סימנו ווי עליו ועכשיו יש לנו משחק גביע שהוא הכנה לרגע האמת וזה המחזור הראשון של הליגה״.

 

נצחון נגד כפר כנא במשחק הגביע יתן לכם ביטחון להמשך?
״בשלב כזה של העונה פחות אני מסתכל על התוצאה, יותר חשוב לי היכולת שלנו כל אחד ואחד על המגרש בחיבור בינינו בבטחון שלנו והתוצאה לא באמת מעניינת, אבל תמיד כיף לנצח והלתחיל את העונה ברגל ימין וכבר אמרתי שזה משחק הכנה לליגה ששם זה הלחם שלנו״.

 

היו לך הרבה הצעות בליגה א למה בחרת להיות חלק מקבוצת הפועל בני זלפה?
״תמיד עברתי עונות טובות עם אחמד סבע ומאז שעברתי לכפר כנא נפרדו דרכנו והחלטתי שנחזור לשתף פעולה והלוואי שנשיג את כל המטרות שלנו ביחד. אחמד והנהלה זלפה נלחמו עליי והאמינו בי אחרי עונה לא קלה שעברתי ואני אשמח מאוד להחזיר להם על המגרש בקרוב ולא רק בדיבורים״.

ספואן זועבי, יוביל את קבוצתו לניצחון על כפר כנא השבוע? צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות