עיסאם עיאשה: "נבוא לנצח כל משחק העונה"

המגן בן ה-24, בוגר מחלקת הנוער של מכבי נתניה, כבר רואה בטירה בית ולא מהסס לומר שהקבוצה של עבד טיטי רוצה ללכת עד הסוף לעלייה. בראיון לקראת העונה הבאה הוא סיפר: "אחרי שפיספסנו את הפליי-אוף העליון בשנה שעברה, השנה נלך בכל הכוח להשיג את המטרה שלנו."

  • על ידי: מחמוד עיאשי
  • 05-09-2023
  • 08:48

עיסאם עיאשה ממשיך בקבוצה מהמשולש לעונה רביעית ברציפות. המגן הציג יכולת נהדרת בעונה שעברה עם שבעה בישולים בליגה והיה משחקני המפתח בטירה. 

איך אתם מתכוננים למשחק הראשון שלכם העונה?
"יש התרגשות במועדון סביב פתיחת העונה. אנו מתאמנים ברמה הגבוהה ביותר כדי להגיע מוכנים ולהתחיל את השנה ברגל ימין, גם כשמדובר במשחק חוץ מול קבוצה שהתחזקה יפה העונה."

 

ניצחון במשחק הראשון יתן לכם ביטחון להמשך?
"חד משמעית כן. נצחון, עם הקהל האדיר שלנו, יעניק לנו דחיפה מוראלית להמשך העונה ויעזור לנו להתקדם לעבר השגת המטרות שלנו."

 

מה באמת המטרות שלכם לעונה הבאה?
"המטרה העיקרית היא לשמח את הקהל שלנו ולגרום לו להתגאות בקבוצה, אנחנו רוצים להציג כדורגל שמח ולהגיע למקום כמה שיותר גבוה בטבלה. מגיע גם להנהלה וגם לקהל לראות את טירה מתמודדת בחלק העליון של הטבלה!"

 

אחרי הכשלון להעפיל לפליי-אוף העליון בשנה שעברה, האם השנה תצליחו לעשות את זה?
"אין לי ספק בזה, אני מאמין בקבוצה הזאת. עבד טיטי יתר חברי ההנהלה עם חיים בנו קבוצה מצוינת שצריכה להגיע לפליי-אוף העליון, במיוחד עם תוספת הכוח משמעותית החדשה- המגרש הביתי שלנו."

 

היו לך הצעות נוספות מליגה א' . מדוע בחרת להמשיך בטירה לעונה רביעית ברציפות?
"טירה מזמן הפכה לבית עבורי ובית לא מחליפים. שקלתי שתי הצעות מהליגה הלאומית, אך הם נפלו מאחר והתקשיתי לראות כיצד אני משלב את הקריירה בלאומית עם הלימודים. כל הצעה אחרת מליגה א׳ תתקשה להתגבר על האהבה שלי למקום הזה ולקהל הזה."

 

איך אתה מסכם את מחנה האימונים?
"היה לנו מחנה מוצלח. על אף מה שקרה עם החברים שלנו שם, הצלחנו להתאפק ולהמשיך להתכונן למשחק הראשון בצורה הטובה ביותר."

עיסאם עיאשה, יוביל את טירה לצמרת העונה? צילום: עלאא בדארנה.

הוסף תגובה
תגובות