"אנחנו נבוא מוכנים לכל משחק במטרה לנצח"

כך אמר שחקן הרכש החדש של מכבי אחמד נוגידאת - נור ביסאן: "אנחנו נבוא מוכנים לכל משחק במטרה לנצח אותו. כל משחק זה מאוד חשוב עבורנו". נור, שחתם הקיץ מספר בריאיון לאתר גולר על העונה שעברה, המטרות לעונה החדשה והרצון הבלתי פוסק לנצח.

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 07-09-2023
  • 08:08

נור שיחק בעונה שעברה במדי צעירי כפר כנא, ועבר באמצע העונה למכבי טמקה במטרה לנסות להשאיר אותם בליגה. למרות יכולת טובה של נור שכללה 7 שערים, הוא לא הצליח לעשות את זה והקבוצה ירדה לליגה ב. כעת הוא מגיע לליגה א' צפון לחזק את ההתקפת מכבי אחמד נוגידאת ולהראות מה הוא שווה.

 

שבוע הבא מתחילה הליגה, איך אתם מגיעים למשחק נגד הפועל כוכאב? מוכנים לנצח?

‏"אנחנו נגיע ‏הכי מוכנים שאפשר למשחק העונה הראשון שלנו, הצוות המקצועי מכין אותנו לעונה בצורה טובה גם מבחינת כושר גופני וגם מבחינת משחקי אימון, אנחנו עדיין מתחברים ולאט לאט אנחנו הולכים ומשתפרים. אנחנו תמיד נבוא מוכנים לכל משחק במטרה ברורה לנצח, גם הצוות המקצועי יודע להכין אותנו בשביל להשיג את המטרה".

 

אתה מרגיש שניצחון יבנה אצלכם לכם ביטחון לקראת ההמשך?

"‏ברור. אין קבוצה ‏שלא רוצה ‏להתחיל את העונה ברגל ימין עם ניצחון ושלוש נקודות. בעזרת השם אנחנו נפתח את העונה בצורה הכי טובה שאפשר וזה ייתן לנו אוויר וביטחון להמשך הדרך".

 

מה הציפיות שלך מעצמך אחרי העונה האחרונה? איך תוכל לשחזר את היכולת?

"אני מצפה מעצמי להרבה יותר. באתי באמצע העונה בערך, לנסות ולהשאיר את הקבוצה בליגה בסוף העונה לצערי לא צלח לנו, אבל לפעמים יש גם עונות כאלה, זה הכדורגל. אני לוקח איתי את הדברים החיובים שהיו, אבל במכבי נגידאת מרגיש לי שהולכת להיות לנו עונה מעניינית עם עיסא והשחקנים הצעירים והוותיקים שיש לנו בסגל. אני בטוח שיתחבר לנו כקבוצה ולי באופן אישי. משבוע לשבוע נהיה יותר ויותר חזקים".

נור ביסאן, יצליח להשתלב בקבוצתו החדשה? (קרדיט צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין (משה 08-09-2023, 18:07)
    קבוצה חלשה שלא מציגה כדורגל איכותי. אין בה שחקנים שוברי שוויון. תחפשו אחד כזה אחרת איך שנראיתם במשחקי ההכנה כך תראו בהמשך. בום למעלה וטויות הגנה או שעורים אולי יגיע גול. תניעו כדור מרגל לרגל. יאללה חביבי לא תכבוש יותר מ 3 שערים כי לא תקבל הרבה הזדמנויות קורצות.