תחזית ליגה א' דרום - מחזור ראשון!

הליגה הטובה בעולם חוזרת ובגדול! ליגה א' דרום יוצאת לדרך ואיזה משחקים מצפים לנו השבוע! אדומים מול יבנה, מלאכי נגד עירוני אשדוד, הרצליה מול נורדיה... מי תנצח? מי תהיה מרוצה בסיום המחזור? בואו לראות את התחזית לקראת המחזור הראשון בליגה א' דרום!

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-09-2023
  • 12:41

עונת 2023/24 יוצאת לדרך! אחרי פגרה סוערת וגועשת שכללה המון שינויים בגזרת הצוותים והשחקנים, סוף סוף אנחנו חוזרים לעניין האמיתי - הכדורגל. בסופ"ש הקרוב תיפתח הליגה ואנחנו כבר לא יכולים לחכות. 
יאללה בואו נצלול למשחקים! 

 

מ.ס. דימונה - מכבי שעריים

הקבוצה העשירה ביותר בליגה א' עם סגל השחקנים הנוצץ מול שעריים הקטנה והחלשה. הקבוצה משעריים לא התכוננה לליגה א' כראוי והאמת יש האומרים שהיא נראית טוב יותר משנה שעברה. דימונה עם קלינגר ושמעון ביטון על הקווים חייבת לנצח בבית, להראות שכל ההשקעה הגדולה שלהם מביאה תוצאות. תחזית: דימונה תנצח בקלות.

 

הפועל לוד - הפועל כפר שלם

הפועל לוד נפגעו כשרשמנו תחזית שהם מועמדים לירידה, והאמת שאנחנו לא מבינים למה הם מופתעים? מבט אחד בסגל שלהם מספיק בשביל להבין שהוא לא מספיק טוב אל מול שאר הקבוצות בליגה. מול כפר שלם אולי הם יבינו שהם פחות טובים ויתחילו להתחזק. כפר שלם עדיפים עליהם ונראה שלא יתקשו להראות זאת במשחק הזה. תחזית: כפר שלם ינצחו. 

 

אהוד כחילה, יוביל את נורדיה לניצחון על הרצליה? צילום באדיבות גלעד אימס.

 

הפועל 'אדומים' אשדוד - מכבי יבנה
משחק מצויין מצפה לנו השבוע בין שתי קבוצות שהשקיעו כספים רבים והביאו שחקנים איכותיים. האדומים מאשדוד עדיין לא התחברו וראינו את זה בדרבי מול עירוני, ואילו יבנה עם דורון ממן על הקווים נראים טוב וגם מנצחים ללא קושי. תחזית: תיקו שקול. 

 

הפועל בקעת הירדן - שמשון פזטל ת"א

שתי קבוצות של מרכז טבלה, כאשר לדעתי הבקעה הביאו לא מעט שחקנים חדשים ויקח להם זמן להתחבר, לעומת שמשון שהשחקנים החדשים נראים כבר מחוברים מה שמביא לקבוצה חזקה מאוד. חי אבייב עושה עבודה נהדרת ואני לא רואה מצב שהם נעצרים מול החברים מהבקעה. תחזית: ניצחון לשמשון ת"א. 

 

הפועל הרצליה - בית"ר נורדיה י-ם

הפועל הרצליה נראית מצויין גם במשחקי האימון וגם במשחקי הגביע, עידן דוד מאמן צעיר שמתחיל להראות יכולות. אם היו כאלה שהרימו גבה במינוי אז הם מתחילים לאוכל את הכובע, עידן היה שחקן מצויין ואין סיבה שלא יהיה מאמן כזה. בית"ר נורדיה עם אהוד כחילה העמידו קבוצה טובה אך יתקשו מול הרצליה. תחזית: הרצליה תנצח. 

 

אוהדי אדומים אשדוד. רוצים ניצחון על יבנה השבוע.. (צילום באדיבות ההתאחדות לכדורגל)

 

הפועל מרמורק - מ.כ. ירמיהו חולון

הפועל מרמורק עשו הכנה טובה, התבססו על שחקנים צעירים ונראו טוב במשחקי האימון אך כאשר הגיע משחק הגביע הם נראו רע. בהנהלה ישר החתימו שמונה שחקנים בכירים שכנראה יכנסו ישר להרכב הקבוצה, כלומר כל ההכנה כמעט הייתה מיותרת. ירמיהו חולון נראים טוב ורק מתחזקים ובעמדות טובות. מוסא יודע את העבודה ויודע איך להעמיד קבוצה חזקה ולדעתי הם יגיעו למרמורק וינצחו. תחזית: ירמיהו חולון ינצחו.  

 

מכבי קרית מלאכי - מכבי עירוני אשדוד

העולה החדשה מקרית מלאכי עברה טלטלה לא קטנה בעמדת המאמן, אבל יש אשר רואים את זה כשאפו להנהלת הקבוצה שזיהתה כביכול בעיה וישר טיפלה. מנגד עירוני אשדוד סיימו את העונה ברגע שניצחו בדרבי ולכן הליגה פחות חשובה, אנשי עירוני עדיין חוגגים ולכן יתקשו לשחק מול מלאכי. מלאכי בהזדמנות נדירה לנצח מחזור ראשון אך יסתפקו גם בתיקו. תחזית: תיקו. 

 

ארז בנודיס, עושה עבודה נהדרת במודיעין. האם ינצח את כפר קאסם בחוץ? (צילום: דדי ברק)

 

שמשון כפר קאסם - עירוני מודיעין

כפר קאסם עושה רושם שלא מוכנה לליגה, אבל איהאב סרסור הוא שועל וותיק שיודע מה צריך כדי להפוך את הקבוצה שלו לטובה כפי שעשה שנה שעברה. מנגד עירוני מודיעין, קבוצתו של ארז בנודיס, קבוצה מסודרת מאד, שנראית מצויין ולדעתי גם לא יתקשו לנצח את כפר קאסם גם במשחק חוץ. תחזית: ניצחון למודיעין. 

קהלה של מרמורק מחכה לפתיחת הליגה (דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שטויות במיץ עגבניות (הוגה דעות 07-09-2023, 13:32)
    טור מיותר לחלוטין
  2. אוהד רון תלך כפרה על שלומי והבה (שלומי והבה אתה מס' 1 07-09-2023, 15:49)
  3. פינוקיו (אתה בטוח שזה תחזית ? 07-09-2023, 15:49)
  4. פינוקיו (אוהד רון אתה לא כתב אתה פחדן תגיע לטייבה 07-09-2023, 15:50)
  5. פינוקיו (אוהד רון אתה פחדן תגיע לטייבה 07-09-2023, 15:50)
  6. איפה הכתבים הערבים שלך (אתר של חמאס לא גולר 07-09-2023, 15:50)
  7. אוהד רון לך תעשה חמוצים (שלומי והבה המלך 07-09-2023, 15:50)
  8. שעריים בלב ובנשמה (אוהד רון פח 07-09-2023, 20:35)
    הצעירים משעריים עשו בית ספר לדימונה
  9. גניש (מרמודרק 08-09-2023, 22:37)
    טעות כרגיל.גניש היה צריך להשאר לבנות מרמורק עם זהות שחקני בית...