ללא הכרעה: בקעת הירדן ושמשון ת"א נפרדו בתיקו מאופס

בקעת הירדן עם עדיפות בעיקר במחצית הראשונה והראתה עליונות על שמשון, אך דווקא שמשון בחצי השני בעשרה שחקנים היו מסוכנים יותר ויכלו להכריע את המשחק. בסיום קיבלנו תיקו בין שתי קבוצות שתילחמנה על מרכז הטבלה העונה. אזולאי: "תיקו משקף", אבייב: "הגענו למספיק מצבים כדי להכריע את המשחק"

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-09-2023
  • 10:35
שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק
 
המחזור הראשון בו אירחה הפועל בקעת הירדן את שמשון ת"א במסגרת ליגה א׳ דרום הבטיח רבות וקיים הרבה פחות. המשחק החל בקצב נהדר כיאה למחזור הראשון, שתי הקבוצות רצו להכריע וניסו לתקוף בכל הכוח וראו שהשחקנים לפחות בתחילת המשחק רצים הרבה, למרות שבקעת הירדן הייתה עדיפה ואפילו הגיעה לחצאי מצבים, היא לא כבשה. אפשר להגיד שאם היה להם חלוץ טוב הם היו יכולים להכריע ולנצח את המשחק. 
 
מנגד שמשון ת"א נראו נהדר בהכנה לליגה והאמת היו הרבה ציפיות מהקבוצה, אך בפועל ראינו קבוצה טובה עם צעירים מוכשרים אך עדיין לא טובים כפי שחשבו בהנהלת הקבוצה, אבל כשיש צעירים טובים עם מאמן טוב בדמות חי אבייב, הם ילכו וישתפרו תוך כדי העונה ויהיה מעניין לראות אותם בהמשך העונה.  
בתחילת המחצית השנייה ראינו עליונות של הבקעה שהגיעו לחצאי מצבים, כשבנוסף בפתיחת המחצית השנייה היה זה יאיר ניר משמשון ת"א שתיקל בצורה קשה וראה בהתאם את הכרטיס האדום.  מאותה הדקה כאשר שמשון נותרה בעשרה שחקנים הם דווקא היו יותר טובים והרבה יותר מסוכנים מאשר במחצית הראשונה והגיעו להחמצת ענק של אייל עבאדי שיכול היה להכריע את המשחק. 
 
בסיום תיקו שמשקף את המשחק, הבקעה היו טובים יותר רוב דקות המשחק בעיקר בחצי הראשון ואילו שמשון היו מסוכנים יותר בעשרה שחקנים - מה שמראה שהם מאומנים נהדר.
 
חן אזולאי יודע שהוא צריך לחזק את הסגל שלו 
 
מאמנה של בקעת הירדן, חנן אזולאי, מסכם את המשחק: ״היה לנו ברור שיהיה משחק קשה, בטח אחרי פגרה ארוכה אני מבסוט שיצאנו עם נקודה מהמשחק. אנחנו שלטנו במשחק ותקפנו אותם וזה נכון שכל חטיפת כדור שלהם הפכה למתפרצת מסוכנת. ככה היה המשחק, אנחנו לחצנו אבל לא היה לנו חלוץ שינצל את המצבים שהגענו אליהם".  לסיום אומר חנן: "תוצאת תיקו שיקפה את המשחק״.
לגבי חיזוק אומר המאמן הוותיק: "אנחנו מוגבלים בתקציב, אבל נשמח להביא בלם ועוד חלוץ כדי להשתפר ולנצח משחקים".
 
למרות החיסרון המספרי, חי אבייב הוכיח שיש לו קבוצה מאומנת
 
חי אבייב, מאמנה של שמשון ת"א סיכם את המשחק ואמר: "משחק פתיחת עונה, משחק של גישושים. היינו איכותיים ועדיפים עליהם ברוב דקות המשחק. צריך להיות טיפה יותר אמיצים במשחק ההתקפה, אבל הגענו למספיק מצבים כדי להבקיע ולנצח את המשחק. אני מרוצה מאד מהחבר׳ה שלי ששיחקו מחצית שלמה בחיסרון של שחקן״.עוד הוסיף המאמן: "הגענו למספיק מצבים כדי לנצח, הגענו ל-2-3 מצבים והיינו יכולים לנצח. אבל אני מאד גאה בשחקנים שלי שלא נשברו, כי הרבה קבוצות במצב שלנו היו נשברות. לקחנו נקודה בחוץ ואני מרוצה מהשחקנים שלי".
לגבי חיזוק אמר אבייב: ״יש לנו תקציב מאד נמוך ולא נראה שבשלב זה נביא חיזוק, אבל אולי תוך כדי העונה עוד נתחזק. יש לנו סגל שחקנים טוב ואיתו אנחנו נרוץ לאורך העונה״.

בקעת הירדן ושמשון ת"א נפרדות בתיקו מאופס

הוסף תגובה
תגובות
  1. עוד גנב דעת? (האנונימוס בלפי 08-09-2023, 12:39)
    חי אבייב: "לקחנו נקודה בחוץ". זה המגרש הביתי שלכם....
  2. שמשון עולים .....לכרם (ניר מלכה מאוכזב ....חשב,שחנן פראייר 08-09-2023, 13:42)
  3. חי (אבי 08-09-2023, 17:44)
    יש לך שחקנים צעירים עם טונה כישרון?הם צריכים מאמן טוב ולא חוטב עצים שיבין כדורגל
  4. חי (דוד 09-09-2023, 07:02)
    מאמן חלש מאוד
  5. לא קשור לליגה הזאת (משה 09-09-2023, 11:12)
    ליגה של מפגרים
  6. לא קשור לליגה הזאת (משה 09-09-2023, 11:12)
    ליגה של מפגרים
  7. שמשון קבוצה מחוייבת (ירון 09-09-2023, 13:26)
  8. חייב בשמשון להביא גולר (יצחק 09-09-2023, 13:27)
    הקבוצה נראת טוב מאומנת צעירים מוכשרים אבל המאמן וההנהלה. חייבים להביא חלוץ בכיר כדי לעשות עונה גדולה
  9. השחקן הכי טוב בקבוצה (עומר הלוי 09-09-2023, 13:27)
    למה הוא לא משחק ? יש קבוצה חזקה מאוד שהוא יכנס למגרש יראו את זה יאללה שמשוןןןןןןןן