"החום הכבד השפיע מאוד, היה משחק שקול"

עידן דוד והפועל הרצליה סיימו את המחזור הראשון בתיקו 0-0 מול בית"ר נורדיה ירושלים, בראיון לאתר "גולר" הוא מספר מה קרה במשחק, על החיזוקים שעתידים להגיע, וגם: התחושות לקראת המפגש האמוציונלי מול שותפו לשעבר - ארז בנודיס

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 10-09-2023
  • 13:16

ביום שישי אירחה הפועל הרצליה את בית"ר נורדיה ירושלים, במסגרת המחזור הראשון של ליגה א' דרום. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה והסתיים בתיקו. דוד הסביר כי "החום הכבד הקשה על השחקנים לבוא לידי ביטוי".

אז עידן, סכם לי את המשחק:
"היה חום כבד, היה ממש חם לשחק, זה הקשה על השחקנים לבוא לידי ביטוי. השחקנים עצמם באו ונלחמו ונתנו את כל מה שיש להם, היה לנו כמה מצבים טובים שיכולנו בעזרתם להכריע את המשחק, גם נורדיה הגיעו לכמה מצבים, היה משחק שקול וקשה אבל הכל בסדר, הפנים קדימה".

איפה אתם עומדים מבחינת הסגל, האם עתיד להגיע עוד חיזוקים?
"אנחנו עדיין לא השלמנו את הסגל הסופי, חסרים לנו שלושה שחקנים. אני רציתי לראות קודם איך הקבוצה נראית לפני סגירת הסגל. אנחנו בעצם קבוצה חדשה, יש לנו פה המון שחקנים חדשים. איבדנו במהלך הקיץ 8 שחקני הרכב, זה לא פשוט לבנות קבוצה, אבל אנחנו על זה".

אתה יודע באיזה עמדות תרצו להתחזק?

"קשר אמצע "6", עוד שחקן התקפה שיביא לי מחץ, ושחקן הגנה".

 

במחזור הבא ארז בנודיס מחכה לעידן דוד (דדי ברק)


מחזור הבא אתה מתמודד מול השותף לשעבר - ארז בנודיס, איך התחושה?
"אני וארז אימנו יחד שנה שעברה ולמשחק הזה יש אמוציות שונות, אבל אנחנו מכינים את הקבוצה כמו שצריך, אנחנו באים לעשות הכל כדי להיראות טוב ולצאת עם הנקודות, אבל אנחנו מכבדים את היריבה. עקבתי אחרי מודיעין, הלכתי לראות את השחקנים ואני בטוח שזה לא הולך להיות פשוט, יהיה משחק קשה, אבל אני מאמין בקבוצה שלי". 

דוד אנסקה, ממצטייני המשחק (קרדיט צילום: גלעד אימוס)

הוסף תגובה
תגובות