מכבי אום אל פאחם פתחה את העונה עם ניצחון מול הפועל רעננה

העולה החדשה לליגה א' צפון, מכבי אום אל פאחם, הצליחה להשיג ניצחון במשחק פתיחת העונה על חשבונה של הפועל רעננה שמכוונת לעלות ליגה ולחזור לליגה הלאומית. המנצחת, מכבי אום אל פאחם, עלתה בעונה שעברה מליגה ב' לליגה א' צפון והתחזקה טוב מאוד לקראת עונת המשחקים הקרובה. אסי אלימלך: "כדאי שנשכח מהר ממה שהיה במחצית הראשונה"

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 11-09-2023
  • 09:36

העולה החדשה לליגה א' צפון, מכבי אום אל פאחם, פתחה את המשחק חזק מאוד ומהרגע הראשון התחילה להגיע להזדמנויות מול שוערה של הפועל רעננה שלא הייתה במשחק בדקות הראשונות. כבר בדקה ה-17 מכבי אום אל פאחם עולה ליתרון של 0-1 משערו של שחקן הרכש בהגאת בשיר שכובש שער נהדר ונותן יתרון לקבוצתו שנשמר עד לסיום המחצית הראשונה, אום אל פאחם יורדת ביתרון של 0-1 להפסקה. 

 

במחצית השנייה הפועל רעננה ניסתה לחזור למשחק ולכבוש שער שוויון, אך הופעה טובה של שוער אום אל פאחם, חאלד עזאם, מנעה מרעננה את השוויון. רעננה המשיכה לחפש את שער השוויון, אבל ההתקפות שלה לא היו מסוכנות ולא הצליחו למצוא את הרשת של אופ אל פאחם. רעננה רושמת משחק פתיחה חלש כשאנשי רעננה יורדים מאוכזבים מתוצאת המשחק, אחרי שעבדו קשה בקיץ לבנות קבוצה טובה שתחזיר את הימים היפים של הפועל רעננה ולחזור לליגה הלאומית. בסיום אום אל פאחם לוקחת 3 נקודות ראשונות בליגה. 

 

אסי אלימלך, מאמנה החדש של הפועל רעננה אמר בסיום המשחק: "במחצית הראשונה לא הגענו בכלל למשחק, המחצית השנייה שלנו הייתה טובה יותר עם שליטה מוחלטת במשחק ומספר מצבים לעשות את השוויון, לצערי לא הצלחנו להבקיע וחבל. אנחנו ניקח את הדברים הטובים של המחצית השנייה ומזה ננסה לייצר המשכיות. כדאי שנשכח ומהר ממה שהיה במחצית הראשונה שזה לא יחזור על עצמו, אנחנו עם הפנים קדימה למשחק הבא".

על החיבור של הקבוצה אמר אלימלך: "הקבוצה לא צריכה זמן להתחבר, עשינו הכנה כמו שצריך כדי שזה יקרה. הקבוצה צריכה לנצח וזה ייתן ביטחון ויצור מומנטום להמשך העונה".

נידאל שלאטה מאמן אום אל פאחם. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות