"בית ספר לכדורגל", אשדוד הביסה את מלאכי

אשדוד בעננים אחרי תצוגת כדורגל מרשימה. "רק קבוצה אחת הייתה על המגרש, יכול היה להיגמר 5-6", נמסר מהקבוצה הדרומית שפתחה את הליגה בצורה חזקה מאוד. בריאיון לאתר גולר, מסכם מאמן הקבוצה, אלי כהן, את התחושות בקבוצה, על חיזוקים ועל השאיפות לעונה הקרובה

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 10-09-2023
  • 19:57

איזה חגיגת כדורגל הייתה לנו אתמול בליגה א' דרום. מכבי עירוני אשדוד הביסה אתמול 3-0 את מכבי קריית מלאכי, שחקניו של אלי כהן שלטו לאורך כל המשחק, המשחק היה בקצב גבוה עם הרבה מצבים, בנימין קפאלה כבש את אחד משערי העונה בדקה השישית, כאשר השתלט עם הכדור על החזה ומהאוויר בעט מ25 מטר לתוך החיבורים. טייב לני ואלמלח דניאל הוסיפו וקבעו את תוצאת הסיום.

בריאיון לאתר מסכם מאמן הקבוצה, אלי כהן את המשחק: 
"פתחנו את המשחק בצורה טובה, שלטנו כמעט לאורך כל המשחק, המשחק לדעתי היה קצבי, השער של בנימין היה ברמה גבוהה מאוד, עם טכניקה מרשימה. מנענו מהם כל מצב הבקעה של שער, שזה לא פחות חשוב בעיניי. היינו עדיפים וזה המשך לשבוע שעבר, עם היכולת הטובה מול אשדוד".

איך התחושה כלפי הסגל?
"זאת קבוצה שהתחברה תוך כדי תנועה, הרבה שחקנים חדשים הצטרפו בפרק זמן של השבועיים-שלושה האחרונים, באופן כללי אנחנו מתאמנים רק 6 שבועות, אבל לנקודת זמן הנוכחית אנחנו משחקים טוב, אני חושב שככול ונמשיך הלאה הקבוצה תלך ותתחבר ונוכל להרים את עצמנו עוד יותר למעלה".

הסגל סגור או שאתם עדיין מחפשים חיזוקים?

"בגדול לא, אולי נצרף עוד שחקן התקפה אבל בגדול - זה הסגל שלנו". 

 

לאן אתם שואפים להגיע עונה?  
"צריך לזכור שאנחנו רק במחזור הראשון, הליגה מאוד שיוונית, ורואים את זה עם המון תוצאות של 0-0 או 1-1, מאוד שקול, מאוד קשה להגיד במחזור ראשון. אם נעבור כברת דרך של 8-10 מחזורים ביכולת טובה נוכל לומר לאן אנחנו מכוונים".
 

הכובשים של אשדוד, יכבשו גם ברביעי? (קרדיט צילום: יח"צ) 

 

לני טייב, בלמה הצעיר של הקבוצה שכבש, מספר על התחושות: "תמיד כיף לכבוש, במיוחד במחזור פתיחה. התכוננו למשחק הזה כמו שצריך, הייתה הרגשה טובה בקבוצה. עבדנו קשה מאוד בהכנה וזה בא לידי ביטוי במגרש, כולם עובדים על המגרש בשביל השני. אנחנו נמשיך לעבוד קשה באימונים יחד עם הצוות והתנאים המעולים שלנו בשביל לקדם את עצמנו כמה שיותר רחוק, עכשיו הפנים קדימה למשחק הבא ברביעי". 

 

מכבי עירוני אשדוד חוגגת, לאן היא תגיע העונה? (קרדיט צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אמרתי לשחקנים במחצית (דני טולמסוב 10-09-2023, 20:40)
    אספתי את השחקנים שלי במחצית ואמרתי להם יש מצבים שמרגישים חסרי עונים צריך אז זה לא בושה לבכות
  2. צהוב (דורון 10-09-2023, 22:11)
    אלי כהן עשה בית ספר למאמן שחצן יאיר וחסר ניסיון שזמנו שאול בקרית מלאכי טולמסוב תישאר תישאר תישאר תישאר תישאר תישאר תישאר תישאר תייי שאר
  3. צהוב (יאיר 10-09-2023, 22:21)
    דניאל השחקנים מבינים את הדרך שלך? חחחחחח כולם הלכו על המיגרש
  4. ‏תסגרו את ‏חובות שלכם (שחקן לשעבר 11-09-2023, 06:48)
    קבוצה קטנה ‏לא משלמים חובות ‏עובדים על כולם לא עונים לטלפון ‏בעזרת השם ‏תיתרסקו אמן
  5. אשדודי (יוסי 11-09-2023, 07:18)
    עוד מעט יתחילו התירוצים אין לי לקחו לי לא הביאו לי איפה הפוסטים שלך אדון דניאל טולמסוב ?
  6. אוייי דני דני שובבני (משה 11-09-2023, 10:45)
    אין תגובה של המאמן המובס ?
  7. עירוני אשדוד (שחקן 11-09-2023, 12:00)
    ‏מקום גמור לא משלמים חובות ‏לא עונים לטלפון ‏בקיצור הנהלה בושה ‏במיוחד היושב ראש אדון ברוך דגו ‏מתחמק מהחובות ‏תתבייש לך ‏היית שחקן ואתה נותן יד לחובות