אוהד רון מארח את טל בובליל: תחזית ליגה א' דרום מחזור 2!

המחזור השני הגיע. מחזור אמצע שבוע בו ארז בנודיס ומודיעין פוגשים את האקסית מהרצליה, כמובן המשחק המרכזי של הפועל כפר שלם מול דימונה במה שנראה כמו קרב הענקיות בליגה א'. ומה לגבי שאר המחזור? מי ינצח? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-09-2023
  • 09:34

ונעבור למשחקים:

הפועל לוד - שמשון "פזטל" ת"א

אוהד: צביקה לוי פוגש את האקסית שלו משמשון ת"א, קבוצה שהוא העלה לליגה א' ועשה חייל בעונה הראשונה אבל אני לא חושב שיש לו סיכוי מול חניכיו המוכשרים של חי אבייב שהביא חבורה של צעירים מוכשרים, שרק רצים ורוצים לנצח. מול הבקעה ראינו קצת מהיכולת שלהם אבל מול לוד לדעתי נראה הרבה יכולת ולכן שמשון לדעתי ינצח ואופיר רגב שבוע הבא יביא רכש כדי שקבוצתו לא תרד לליגה ב'. הימור שלי: ניצחון לשמשון.  

טל: לוד ושמשון החליפו ביתיות. המגרש בלוד מצוין וטוב, קבוצות רוצות לשחק בו וזה יאפשר לשחקנים לבוא לידי ביטוי טוב יותר. שמשון קבוצה טובה מאד, ראיתי אותם משחקים והתרשמתי לטובה. לוד בבית ולכן המשחק יהיה שקול ויסתיים ללא הכרעה. הימור שלי: תיקו.

 

חי אבייב רוצה ניצחון ראשון בליגה

 

מ.כ. ירמיהו חולון - הפועל בקעת הירדן

אוהד: חולון לא שיחקו במחזור הקודם בגלל החום ויבואו עם כל האנרגיה למשחק מול הבקעה. הבקעה הייתה מצוינת מול שמשון ת"א, אבל מי יכבוש להם שערים? לדעתי משחק שקול בין שתי קבוצות טובות, אך חולון לדעתי בבית עדיפה. הימור שלי: ניצחון לחולון.

טל: בקעת הירדן אחת הקבוצות המסודרות והמאורגנות בליגה א', אנשים טובים מנהלים אותה. חולון של מוסא בן חיים הוכיחה בגביע שהם קבוצה טובה מאד. הימור שלי: ניצחון לחולון.

 

מכבי יבנה - הפועל מרמורק

אוהד: מרמורק לא שיחקה מול חולון ויצא להם די טוב כדי לחבר את כל השחקנים שהביאו בשבוע האחרון. לדעתי מרמורק עדיין לא מחוברים ואילו יבנה קבוצה חזקה מאד, דורון ממן מאמן טוב שיודע לנצח משחקים מול מרמורק ואין סיבה שלא ינצחו. הימור שלי: ניצחון ליבנה.

טל: יבנה מגרש של ליגה לאומית, עם תנאים של ליגה לאומית ומועדון כזה חייב להיות בליגות הגבוהות. מרמורק התחזקה לאחרונה אבל יבנה בבית קבוצה עדיפה. הימור שלי: ניצחון ליבנה.

 

בית"ר נורדיה ירושלים - הפועל אדומים אשדוד

אוהד: נורדיה הפתיעו את הרצליה במשחק החוץ שבוע שעבר ואילו האדומים קצת אכזבו במשחק הבית. נורדיה קבוצה חזקה ובטח ינסו לנצל את יתרון הביתיות. אם האדומים לא ינצחו את נורדיה, הלחץ יתחיל לפעול ומעמדו של רביבו כבר לא יהיה בטוח. נורדיה עם יתרון הביתיות תסיים בעוד תיקו. הימור שלי: תיקו. 

טל: נורדיה עלתה לליגה א' ואני אוהב ובעד קבוצות האוהדים שמביאות הרבה מאד קהל, יש תשוקה אמיתית במועדון ומאוד מסודר שם. אדומים הביאו שחקנים מצוינים, מאוד מאומנים כקבוצה והם מכוונים גבוה העונה. הימור שלי: נורדיה בבית עם הקהל הגדול ינצחו.

 

עירוני מודיעין - הפועל הרצליה

אוהד: איזה משחק יש לנו פה, משחק מעניין שכן ארז בנודיס ועוד מספר שחקנים במודיעין שיחקו אשתקד בהרצליה ויהיה מעניין לראות את עידן דוד שהיה עוזרו של ארז בהרצליה מנצח את ארז. מודיעין קבוצה חזקה ולדעתי היא עדיפה על הרצליה בטח במשחק בית. יהיה משחק שקול ואני מקווה שתהיה הכרעה. הימור שלי: אם תהיה הכרעה מודיעין ינצחו. 

טל: ארז בנודיס הפך את מודיעין לקבוצה חזקה מאד עם סגל שחקנים מצוין שיתמודד בצמרת. הרצליה תמיד קבוצה חזקה. מודיעין בבית קבוצה טובה והרצליה תהיה יריבה שקולה. הימור שלי: משחק שקול יסתיים בתיקו.

 

האם ארז בנודיס ינצח את האקסית מהרצליה? (איתן דגר)

 

מכבי עירוני אשדוד - שמשון כפר קאסם

אוהד: עירוני אשדוד נראית מצוין ואולי בכושר הכי טוב בליגה כשהביסו את קרית מלאכי במחזור הקודם. הייתי רוצה שכפר קאסם יחזירו אותם למציאות שהם קבוצה בינונית, אבל כפר קאסם במשחק חוץ לא יוכלו לעצור את החבורה של אלי כהן והם ינצחו ויתחילו לפנטז על המקום שמוביל לליגה הלאומית. איך אומרים אצלנו, שיחלמו עד המשכורת הראשונה. הימור שלי: ניצחון לאשדוד.

טל: עירוני פתחו עם ניצחון יפה מאד מול מלאכי והוכיחו שאלי כהן המאמן עושה עבודה נהדרת ושהקבוצה מאומנת ובכושר גופני מצוין. כפר קאסם בשבוע שעבר חילצו תיקו ועשו תוצאה טובה. הימור שלי: אשדוד בבית עדיפים והם ינצחו.

 

מכבי שעריים - מכבי קרית מלאכי

אוהד: שעריים עשתה הישג נהדר שבוע שעבר מול דימונה והשבוע שעריים פוגשת אולי את הקבוצה הכי חלשה בליגה בדמות קרית מלאכי. מלאכי נראית לא טוב, הלחץ מתחיל להשפיע והחוסר ניסיון של המאמן מתחיל להשפיע, ורק נקווה שהנהלת מלאכי יידעו להבין שהם עשו טעות בעמדת המאמן ויביאו מאמן. שעריים עדיפים ואני בהחלט רואה אותם מנצחים את מלאכי ומתחילים לחלום. וגם פה איך אומרים אצלנו, שיחלמו עד המשכורת הראשונה. הימור שלי: ניצחון לשעריים.

טל: שעריים רק לאחרונה הכינו את הקבוצה לליגה, ובהחלט רואים עבודה טובה של המנהלים. מלאכי ספגו הפסד כואב מול אשדוד ואני בטוח שהם יפיקו לקחים וירצו לנצח את שעריים. הימור שלי: לדעתי שעריים עדיפים והם ינצחו.

 

נועם שוהם פוגש את ניר קלינגר למשחק פיקנטי ומעניין (רמי גרידיש)

 

הפועל כפר שלם - מ.ס. דימונה

אוהד: איזה משחק יש לנו כאן השבוע, אולי משחק העונה, שתי קבוצת עם סגלים מצוינים, דימונה עם התקציב הבלתי נגמר שלהם וסגל השחקנים הכי טוב בליגה ירצה להוכיח שהייתה להם מעידה מול שעריים. כפר שלם בנו קבוצה מאד חזקה אך צעירה ומוכשרת שנראית טוב ורק נקווה שימשיכו להשתפר, כי מול דימונה זה לא יהיה כמו נגד לוד אבל יתרון הביתיות יכריע. הימור שלי: כפר שלם תנצח את המשחק. 

טל: משחק המחזור! שתי קבוצות מצוינות עם סגלים מהטובים בליגה. נועם שוהם נגד ניר קלינגר זה יהיה מאבק ספורטיבי מעניין, מי יבוא עם רצון גדול יותר לנצח. לדעתי נקבל שתי קבוצות חזקות שלא ירצו להפסיד. הימור שלי: תיקו.

 

אוהד רון מארח את טל בובליל: תחזית ליגה א' דרום מחזור 2!

הוסף תגובה
תגובות
  1. עוד כתב חצר שופרון קטן. (אוהד כדורגל 13-09-2023, 09:54)
    הרי 90% מהתחזיות שלך אדון אוהד רון הם כשלון אחד גדול , ועוד משלמים לך משכורות בדף הזה שהפכת לרכלנות צהובה , תגיד זה רק מרחמים מחזיקים אותך שם , כי ידע מקצועי אין לך , כמה טוב שיש עוד מקורות ספורט אמיתיות חוץ ממך.
  2. א (רוני 13-09-2023, 10:05)
    דימונה מנצחת
  3. ההימור שלי (הוגה דעות 13-09-2023, 10:24)
    כל המשחקים יתחילו ב0:0.מי שיבקיע יותר שערים - ינצח!
  4. עירוני (שלומי 13-09-2023, 11:33)
    אוהד רון למה ללכלך על עירוני ? במידה ואתה מתוסכל מהחיים.לך תתאבד...
  5. לאוהד החמוד (עירוניה 13-09-2023, 13:34)
    הקנאה עושה קמטים שיחיו הקנאים ויסבלו