"זה מפגש פיקנטי, באים לנצח"

עירוני מודיעין תפגוש מחר (רביעי) את הפועל הרצליה, אחרי תיקו מאופס במחזור הראשון הקבוצה ממודיעין מגיעה במטרה לנצח, אך זה לא יהיה פשוט. בריאיון לאתר גולר, מאמן הקבוצה – ארז בנודיס, מספר על המפגש הקרוב ומלא האמוציות מול החברים לשעבר

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 12-09-2023
  • 14:59

עד לפני כמה חודשים, עמדו עידן דוד וארז בנודיס יחדיו על הקווים של הרצליה, אבל כמו שאנחנו יודעים הרבה יכול לקראת בכמה חודשים. מחר יתמודדו השניים לראשונה כיריבים, כאשר מודיעין תתארח אצל הרצליה במסגרת המחזור השני של הליגה.

רגע לפני, תפסנו את ארז לראיון קצר: 

איך התחושה לקראת המפגש עם הקבוצה לשעבר? מול עידן?

"תחושה מרגשת לראות את החברים שלי ואת הקבוצה שהייתי שם שנתיים, נהניתי מהמקום שמתנהל יוצא מן הכלל, עם אנשים טובים בראשו. כמובן יהיה גם מאוד מרגש לפגוש את עידן, שעבד איתי ואני צופה לו עתיד גדול מבחינת אימון בהמשך הקריירה. יהיה כיף לראות את כולם, במיוחד לקראת ראש השנה, זה מפגש פיקנטי".

ומעבר לרומנטיקה שבדבר, באים לנצח?
"לא חושב שיש משחק שאתה לא בא לנצח אותו, אתה בא כל משחק לנצח, זה הכדורגל. נעשה הכל כדי לנצח, ונקווה שבסוף נצליח להשיג את ה3 נקודות, סומך על הקבוצה שלי".

אבל לא רק ארז עבר שורות הקיץ. גם שוער הקבוצה, ליאור פזטל ששיחק שם במשך שלוש העונות האחרונות והצטרף למודיעין, שותף לתחושותיו:


"אין ספק שזה מרגש. יהיה מוזר ומרגש לשחק נגד המועדון שהביא לי את ההזדמנות להיות שוער ראשון, הייתי שם שנתיים וחצי וזה הפך להיות הבית השני שלי, דברים לא הסתדרו בסוף העונה אבל אין ספק שאני מוקיר למועדון הזה הרבה תודות. ויש שם אנשים טובים שאני עדיין בקשר איתם ומאחל להם הצלחה רבה".

השוער הוסיף: "אנחנו באים מוכנים, אנחנו קבוצה טובה ומגובשת מאוד ואני סומך עלינו. אנחנו באים לנצח, כמו בכל משחק ובעזרת השם נעשה את העבודה".

ארז בנודיס, ינצח את החברים לשעבר? (קרדיט צילום: איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ארז בנודיס מאמן מצוין (נטרלי 12-09-2023, 18:12)
    אבל לא מגיע לו מלנצח את הרצליה ---לקח להם חצי קבוצה ---לא מתאים בכלל
  2. מנצחים קל את הרצליה החובבנית (מודיעיני 12-09-2023, 19:04)
    אין מתח מחר 3-0 מודיעין קל