חי בוזגלו: "שום דבר לא השתנה. באים לנצח מחר"

עושה רושם כי בדימונה לא נכנסו ללחץ בעקבות התיקו המאופס עם מכבי שעריים במחזור הפתיחה. שוחחנו עם הקשר הצעיר ועם מאמן הקבוצה, שמעון ביטון. שנהם מקרינים שקט ובעיקר המון ביטחון.

  • על ידי: עמית גרנט
  • 12-09-2023
  • 17:30

ש שיקראו להתמודדות מחר בין הפועל כפר שלם ומועדון ספורט דימונה "משחק העונה". אומנם זה עוד שלב מוקדם מאוד בעונה, רק מחזור שני, אבל אין ספק שמדובר במשחק מאוד מעניין בין הקבוצה שהגיעה עד הישורת האחרונה בשנתיים האחרונות- משחק על העלייה לליגה הלאומית- כפר שלם לבין הקבוצה המדוברת מדימונה שהתחזקה בלא אחר מאשר ניר קלינגר כמנהל מקצועי וביצעה החתמות מסקרנות בקיץ.

 

אחד השחקנים שיעמדו במוקד המשחק הוא חי בוזגלו, שחקן הכנף בן ה-20 שיפגוש את האקסית מכפר שלם. חי, יש הרגשה שונה לקראת המשחק מחר?

"יש התרגשות כמובן, כפר שלם הייתה הקבוצה הראשונה שנתנה לי את ההזדמנות בבוגרים ואני מאוד אוהב את האנשים שם, אך זה לא יפחית מהמוטיבציה שלי, אלא להפך- למשחק אגיע מרוכז בשיא הפוקוס במטרה לנצח."

 

הפתיחה שלכם במחזור הפתיחה הייתה צולעת והציפיות ממכם מאוד גבוהות.
"שום דבר לא השתנה. אנחנו רוצים לעלות ליגה- העונה עוד ארוכה ויש הרבה נקודות בקופה. אנחנו באים במטרה לנצח את כפר שלם."

 

גם שמעון ביטון, המאמן בן ה-56 משדר על אותו הגל. שמעון, איך אתם מגיעים למשחק מול כפר שלם?
"אנחנו קבוצה חזקה מאוד, עשינו הכנה טובה, הסגל מלא ואני מאמין שזה ישתקף על כר הדשא. התוצאה מול שעריים לא שיקפה את שהתרחש במשחק. החמצות זה חלק מהמשחק, אולם אם היינו מנצלים קצת מהמצבים הרבים שהגענו אליהם התוצאה הייתה שונה."

 

סיימתם לערוך שינויים בסגל?
"אנחנו עובדים לפי הנהלים של ההתאחדות. זה אומר שהשחקנים צריכים לעבור בבקרה התקציבית עד המחזור השלישי. אשקר אם אגיד שסגל לא מלא יכול להדיר שינה מעיניי, אך אני לא מתעסק בנושא הכספי ומשאיר את זה להנהלה הנהדרת שלנו."

 

איך העבודה לצד ניר קלינגר?
"זו לא הפעם הראשונה שאנחנו עובדים ביחד. עבדנו בצוותא גם בהפועל באר שבע. יש בינינו חברות רבת שנים וגם הערכה מקצועית הדדית."

 

 

חי בוזגלו, חוזר לכפר שלם עם דימונה כדי לנצח...

הוסף תגובה
תגובות
  1. תיקו אחת לא מאופס (הרחובותי 13-09-2023, 00:47)
    אתר אפס משנים גם תוצאה. כששעריים נשארו במקום כסייפה לא כתבו מילה
  2. א (רוני 13-09-2023, 11:41)
    בהצלחה דימונה חוזרים עים ניצחון בסד