תחזית ליגה א' צפון - המחזור 2!

העונה נפתחת עם תוצאות מפתיעות במיוחד! קריית ים שנבנתה לעלייה מפסידה לאחי נצרת שבונה עצמה מחדש, אום אל פאחם מנצחת את רעננה בקרב בין שתי קבוצות שיש להן שאיפות לעלות ליגה בסיום העונה, באקה ממשיכה להציג כדורגל שמח ובועיינה מאותתת לליגה שהיא פה כדי להיות פקטור משמעותי בצמרת

  • על ידי: סוכנות השחקנים D&A
  • 13-09-2023
  • 11:14

הפועל רעננה - הפועל מגדל העמק

משחק מרתק בין שתי קבוצות שהתחילו את העונה במגמות הפוכות. מצד אחד רעננה שהפסידה כבר במחזור הפתיחה לאום אל פאחם, תעשה הכל כדי לרשום את ניצחון הבכורה כבר נגד מגדל העמק. מנגד מגדל העמק רושמת ניצחון ורוצה לאותת לליגה שהעונה היא כאן כדי לעשות עונה שקטה ורגועה. במגדל העמק יש שחקני הכרעה וכבר במחזור הראשון עיזאת חליאלה מוכיח שהוא ווינר ומביא למגדל העמק 3 נקודות יקרות. תחזית: רעננה תנצח.

 

מ.ס טירה - צעירי א.א. פאחם

טירה מפסידה במחזור הקודם לבועיינה ונראה שבקבוצה אין רענון בסגל השחקנים ולא הזרימו דם חדש שייצר קבוצה אנרגטית. בטירה ירצו להוכיח שההפסד לבועיינה הייתה מעידה ושהשנה הם ירצו עד הסוף. צעירי אום אל פאחם מנצחת את רעננה ולוקחת 3 נקודות יקרות מאוד. השבוע חתמו בקבוצה שני חלוצים והסגל של אום אל פאחם מתחיל לקבל עומק, מה שלא היה במחזור הקודם. אום אל פאחם קבוצת הגנה מצוינת שמגיעה לכל מגרש כדי לנצח. תחזית: תיקו.

 

נידאל שלאטה רוצה ליצור רצף ניצחונות עם אום אל פאחם (חגאג רחאל)

 

מכבי אתא ‏ביאליק - הפועל בועיינה

אתא ביאליק חוזרים לליגה לאחר פגרה מאולצת בשבוע שעבר, באתא ביאליק יש קבוצה צעירה, נמרצת ומאוד מחויבת עם מאמן שיודע להפיק את המקסימום מהשחקנים הצעירים שיש לו. בועיינה מגיעים למשחק עם ביטחון רב בקבוצה שהם בנו השנה. בבועיינה ירצו כבר השבוע למחוק את מינוס הנקודות ולייצר בעמודה הזאת פלוס. אם בועיינה רוצה להיות בצמרת היא חייבת לסמן וי על במשחק הנוכחי. תחזית: תיקו.

 

הפועל בני זלפה - מ.ס. צעירי טייבה

זלפה מקבלת קבוצה בהזמנה בדיוק בזמן הנכון לאחר הפסד במחזור הבכורה. בזלפה רוצים לשחזר את ההצלחה של העונה שעברה ולכן הם לא ירצו לאבד נקודות נגד טייבה שעדיין בשלבי התארגנות. טייבה חוזרת לליגה לאחר שבית הדין אמר את דברו, אך אם הם לא יחזקו את הקבוצה בצורה רצינית, נראה שלטייבה יהיה קשה לעמוד במשימה העיקרית והיא הישארות בליגה. תחזית: זלפה תנצח.

 

הפועל כפר כנא - מ.ס צעירי כפר קנא

איזה דרבי מצפה לנו כבר במחזור השני של הליגה. מצד אחד הפועל שהפסידה במחזור הראשון לבאקה ובקבוצה ירצו לייצר רצף של תוצאות טובות כדי שיתנו להם התחלה שקטה. מצד שני צעירי כפר כנא שמוכיחה לליגה שלמרות שינוים רבים בסגל השחקנים, המטרה שלהם היא עדיין להיות פקטור משמעותי בצמרת הגבוהה. תחזית: תיקו.

 

מכבי אחי נצרת - הפועל בקה אל גרביה

אחי מתחילה לקזז את מינוס 12  נקודות ורושמת ניצחון מפתיע במיוחד על קריית ים. אחי נצרת נבנתה על בסיס שחקנים צעירים ונראה שהקבוצה יודעת מה  היא רוצה מעצמה. באקה רושמת ניצחון יקר במחזור הקודם והקבוצה מבאקה תרצה להוכיח לכולם שההישג של שנה שעברה הוא לא בגדר אפיזודה חולפת. בבאקה יש קבוצה צעירה ודינמית שתעשה המון צרות לכל הקבוצות בליגה. תחזית: באקה תנצח.

 

שחקני אחי רוצים להשיג ניצחון שני ברציפות (אבי רביבו)

 

מכבי נוג'ידאת - מ.ס. קרית ים

נוג'ידאת מגיעה למשחק לאחר פספוס אדיר במחזור הקודם והיא יודעת שהיא חייבת קשה כדי להביא לפחות נקודה נגד קריית ים. נוג'ידאת ידועה כקבוצה עיקשת ומאומנת שיודעת מה היא רוצה מעצמה במגרש. קריית ים לא ציפו להתחיל בצורה כזאת את עונת הבכורה שלהם בליגה א'. עם סגל שחקנים בכיר מאוד ושינוי בעמדת המאמן, בקריית ים ירצו לייצר שקט תעשייתי ומקצועי. תחזית: תיקו.

 

דור לוי חייב להשיג נקודות ראשונות, אחרת הלחץ יתחיל להשפיע (אבי רביבו)

 

עירוני נשר - הפועל כאוכב

נשר לאחר הפסד כואב ומרגיז בדקה ה-93 למגדל העמק ויעשו הכל כדי לנצח את כאוכב ולהביא נקודות. בנשר השבוע מחזקים את סגל השחקנים עם שחקנים מנוסים שיביאו איזון לסגל הצעיר שיש בקבוצה. כאוכב עם נקודה ראשונה בליגה ונראה שכל קבוצה שתשחק נגדה תצטרך להזיע כדי להביא נקודות. בכאוכב יש אופי טוב, מאמן שמכיר את הליגה ולכן קל לא הולך להיות לשום קבוצה שתשחק נגד כאוכב. תחזית: תיקו.

תחזית ליגה א' צפון - המחזור 2!

הוסף תגובה
תגובות