"במקום להוביל על אשדוד בארבעה שערים, ספגנו גול בפוקס"

כך אמר אהוד כחילה, מאמנה של נורדיה ירושלים, לאחר ההפסד הכואב 1-0 בבית לאדומים אשדוד. עוד הוסיף המאמן: "היינו צריכים לגמור את המשחק בחצי הראשון. במקום זה ספגנו גול בפוקס, שאם הכדור לא פוגע בשחקן שלי, זה לא נכנס ויוצא החוצה", על הקבוצה: "מבטיח שנורדיה תהיה קבוצה חזקה וטובה העונה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-09-2023
  • 21:14

בית״ר נורדיה הפסידה בבית לאדומים אשדוד משער של יצחק אספה שבעט מ-20 מטרים, כדור שפגע בשחקן נורדיה ונכנס והעניק ניצחון חשוב לאדומים. יש לציין שנורדיה הגיעה למספר מצבים אך הרבתה להחמיץ. 

 

אהוד כחילה, מאמן נורדיה ירושלים היה מאוכזב בסיום מהפסד קבוצתו, בעיקר בגלל שקבוצתו הייתה עדיפה והגיע לה לנצח: "שיחקנו מול קבוצה שעל הנייר טובה עם סגל שחקנים טוב, אבל בחצי ראשון הגענו להרבה מאד מצבים והיינו צריכים להוביל. גם בחצי השני היה קצב גבוה ומהיר והגענו למצב של 2 מול שוער ובמקום לכבוש, ספגנו שער. הכדור הלך לקרן, פגע בשחקן שלי, שינה כיוון ונכנס".

עוד הוסיף כחילה ואמר: "זאת רק תחילת הליגה, צריך ללמוד לנצל את המצבים שמגיעים אליהם, אם אתה מגיע מול אשדוד ל-4-5 מצבים ולא כובש, אז אתה חוטף גול דרדלה בחצי פוקס. במקום להוביל ב-4 ספגנו גול מפוקס. הם הגיעו למצב אחד ואם היה נגמר 4-1 אף אחד במגרש לא היה מתפלא. שורה תחתונה - הפסדנו וצריך ללמוד לקראת המשחקים הבאים״. 

לקראת ההמשך: "כל הליגה נראית מאד מאד שוויונית וכל משחק יהיה קשה ויוכרע בשער לפה או שער לפה. אני לא רואה קבוצות חלשות העונה, כפי שהיה אשתקד כלומר הליגה תהיה מאד קשה״. 

אבל למרות ההפסד, אהוד מאמין בבחורים שלו: "אנחנו ממשיכים עם מה שבנינו, מאמינים בסגל הזה. בשני המשחקים הראשונים גם נגד הרצליה וגם נגד אשדוד היינו טובים ושווים יותר. אנחנו מעודדים מזה וממשיכים הלאה. אני יכול להבטיח שהקבוצה שלנו תהיה טובה מאוד".

אהוד כחילה, בטוח בסגל שלו (קרדיט צילום: גלעד אימס))

הוסף תגובה
תגובות
  1. הפסד הוא הפסד (אחד שמכיר 13-09-2023, 22:55)
    המשפט הקבוע שלך מר כחילה, אף אחד לא יודע מה השם של הסגן של. הפסדתה תתקדם ליגה א זה לא ליגה ב
  2. תפסיק לצרוח על השחקנים (אוהד נורדיה 14-09-2023, 01:27)
    כל המשחק אהוד כחילה צועק על השחקנים שלו
  3. לא כבשו שער כבר משחק שני ,משחק הבא יתן תמונה יותר מלאה (משה 14-09-2023, 08:47)
    רק תפסיק לצעוק תן לשחקנים לשחק תן להם שקט
  4. שקרן ופחדן (מוטי 14-09-2023, 08:50)
    אני אוהד שמגיע לכל המשחקים של נורדיה, וכבר קלטתי אותך מר כחילה השקרן והברברן. אני הייתי במשחק ואשדוד ישבו עלינו כמו פרס. אים לאשדוד יש חלוץ נורמלי אז היה נגמר חמש אפס בשקט ועוד הייתי עדין.
  5. אם הכדור לא היה פוגע בשחקן (ברק 14-09-2023, 21:02)
    הגנה הכדור לא היה נכנס אז היה נגמר 0:0. איפה החלוצים? זה לא הגול זה אין חלוצים כובשים
  6. נורדיה קבוצה מיותרת! (עידן 17-09-2023, 19:04)
    ביתר יש רק אחת ביתר ירושלים.