1-1 בין אתא ביאליק לבועיינה, שיבל עצר פנדל

במשחק הפכפך עם המון מצבים, נפרדנו אמש(רביעי) מכבי אתא ביאליק והפועל בועיינה בתיקו 1-1. בריאיון לאתר גולר סיפרו מאמני הקבוצות על התחושות מהמשחק הערב ועל הכוונות להמשך הדרך.

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 14-09-2023
  • 08:54

המשחק נפתח בשליטה מוחלטת של הפועל בועיינה, אך לצערם למרות שליטה בכל רחבי המגרש, דווקא שער עצמי מקרי בדקה ה7 קבע 1-0 לאתא ביאליק במחצית. המחצית השנייה הייתה כבר סיפור אחר, שחניכיו של אבי סבג השתלטו על המשחק והגיעו למספר מצבים מרשים, בדקה ה65 אתא ביאליק זכתה לפנדל, אבל שוער בועיינה, שיבל (ממצטייני המשחק) הדף את הכדור ושמר על התוצאה. בדקה ה85 פיראס גנאים שלאורך כל המשחק הטריד את ההגנה כבש את השיוויון וקבע את תוצאת הסיום. 1-1 בסיום.
 

בסיום המשחק מאמני הקבוצות סיכמו לאתר גולר מה היה שם מבחינתכם, אסף בוסקילה, מאמן הפועל בועיינה אמר: 
״קודם כל והכי חשוב, עשינו 4 נקודות מ6 ומחקנו את המינוס, הורדנו את הקוף מהגב. מבחינת המשחק עצמו, חצי ראשון הייתה קבוצה אחת על המגרש, אבל הכדור לא נכנס, הם ירדו ליתרון במחצית מגול מקרי אבל החצי השני היה סיפור אחר, למזלי שיבל עצר בעצירה מושלמת את הפנדל, מה שנתן רוח גבית להשיג את השער ולבסוף הצלחנו לכבוש, כל הכבוד לשחקנים שלי שהציגו אופי רב במשחק חוץ לא פשוט״. 


על המשך הדרך: ״יש לי קבוצה טובה, המטרה הייתה למחוק את המינוס ועשינו זאת, עכשיו המטרה היא להשיג כמה שיותר נקודות ולטפס בחלק העליון של הטבלה, עכשיו אנחנו נכנסים לליגה״. 
 

מן העבר השני, אבי סבג מאמן מכבי אתא ביאליק סיכם מנקודת מבטו: 
״מחצית ראשונה אמנם הובלנו 1-0, אבל לא נראנו טוב במחצית הראשונה. המחצית השנייה נכנסנו מצויין למשחק, הגענו להמון מצבים אבל השוער שלהם היה מצויין, החמצנו פנדל במצב של יתרון שלנו, סהכ תיקו שמשקף את המשחק, אני יוצא ברגשות מעורבים, היינו ככ קרובים לניצחון ועוד החמצנו פנדל, אבל מצד שני היינו יכולים גם להפסיד אחרי שספגנו״ 
 

על המשך הדרך: ״אנחנו הקבוצה הכי צעירה בליגה, אפשר לראות את זה רק מלהסתכל על הספסל שלי ולמרות כל זאת אנחנו עובדים טוב וקשה. החברה היו נהדרים במחצית השנייה ובאמת כל הכבוד לחבורה שלי, אנחנו ממשיכים להתקדם משחק משחק ולכל משחק שנגיע נגיע עם המטרה לנצח״.

אסף בוסקילה ואבי סבג, תיקו מוצדק. (קרדיט צילום: אמיר חאג יחיא חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן מגעיל בלי כדורגל ובכיין (שמעון 14-09-2023, 22:15)
    חלאס סבג אתה לא מאמן אתה בכיין אכלו לי ושתו לי מיצית את עצמך באימון כדורגל אתה מאמן שנוטר טינה ומאיים על שחקנים שתגמור להם תקריירה שחקנים לא אוהבים אותך כי אתה בכיין ובלי עמוד שידרה ומאשים את כל העולם ורק אתה לא אשם תאמין לי ביום שיפטרו אותך אף אחד לא יזיל דימעה נהפוכו