הדרבי הגדול של כפר כנא הסתיים ללא הכרעה

הפועל כפר כנא הגיעה למשחק לאחר הפסד בשבוע שעבר לבאקה אל גרביה, מנגד צעירי כפר כנא רצו להמשיך את המומנטום מהשבוע שעבר ולחבר ניצחון שני ברציפות. בסיום קיבלנו משחק נהדר אך ללא הכרעה. משה ויצמן מאמנה של הפועל: "שבוע שני ברציפות שהשופט מכריע את תוצאת המשחק"

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-09-2023
  • 08:17

המשחק החל בשליטה מוחלטת של הפועל כפר כנא שהגיעה מוכנה מאוד למשחק מול צעירי כפר כנא. בדקה ה-11, קרן להפועל כפר כנא וגיזי דורבור בלמה של צעירי כפר כנא אשתקד מעלה את קבוצתו ליתרון מוצדק וקובע 0-1 להפועל.
צעירי כפר כנא חוזרת למשחק בדקה ה-25, באחת ההתקפות היחידות שלה במחצית ומאזנת את התוצאה לאחר טעות קשה בהגנה ורוי בוגנים מאזן את 
התוצאה וקובע שוויון.

מרגע זה נראתה קבוצה אחת על המגרש ששיחקה כדורגל מצוין, בדקה ה-35 מוחמד חסן מעלה את הפועל כפר כנא ליתרון מוצדק והתוצאה היא 1-2.

הפועל לא הסתפקה בשער השני והמשיכה ללחוץ על הדוושה, ובדקה ה-41 היא מכפילה את היתרון וקובעת את תוצאת המחצית, 1-3 להפועל כפר כנא.


החצי השני התחיל במגמה הפוכה וצעירי כפר כנא חזרו למשחק. בדקה ה-58 לאחר מהלך כדורגל, צעירי כפר כנא מצליחים להבקיע ורוי בוגנים משלים צמד ומצמק את התוצאה, 2-3.

 

8 דקות מאוחר יותר, צעירי כפר כנא מצליחים לאזן את התוצאה, לאחר החלטה הזויה של שופט המשחק שמצביע על הנקודה הלבנה ומוחמד כליבאת כובש את השער ולמעשה קובע את תוצאת המשחק, 3-3. מרגע זה והלאה שוב נראתה קבוצה אחת על המגרש שחיפשה לנצח את המשחק, אך כל המאמצים של הפועל כפר כנא לא הביאו את שער הניצחון.

 

אפשר להיות מרוצים כשקיבלנו דרבי עם רמת כדורגל אדירה מצד שתי קבוצות איכותיות וחזקות שמביא הרבה כבוד לליגה א' צפון.


משה ויצמן מאמן הפועל כפר כנא אמר בסיום: ״חצי ראשון אדיר שלנו, שיחקנו מצוין והגענו למצבים כדי להכפיל את התוצאה. החצי השני התחיל בשליטת צעירי כפר כנא שחזרו למשחק וכבר שבוע שני ברציפות ששופט המשחק מכריע את תוצאת המשחק. היה פה היום משחק כדורגל איכותי בין שתי קבוצות כדורגל חזקות. אני מאוכזב מתוצאת המשחק אך גאה מאוד בשחקנים שלי שמלבד 20 דקות בחצי השני, עשו היום הצגת כדורגל".
לסיום אמר ויצמן: "נעבוד קשה השבוע וכבר בשבוע הבא ניסע להביא נקודות נגד טייבה".

צעירי כפר כנא, ראינו משחק טוב בדרבי של כפר כנא. צילום: חגאג רחאל

הוסף תגובה
תגובות
  1. צודק משה ויצמן ,פנדל מומצא ע"י השופט. (עידן 17-09-2023, 19:05)
    השופט גזל ניצחון מהפועל כפר כנא ראיתי בטלויזיה.