נקודות ראשונות: 0-1 לנשר מול כאוכב

לאחר ההפסד הדרמטי בתוספת הזמן למגדל העמק במחזור הקודם, בנשר אירחו את כאוכב כאשר רק ניצחון בא בחשבון מבחינתה של נשר. לאחר שהמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, עבד אל רחמן ויובל אורן כבשו והעניקו לנשר 3 נקודות ראשונות בליגה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 14-09-2023
  • 14:28

בראכת ווהב, מאמנה של עירוני נשר, הכין את שחקניו מצוין למשחק נגד כאוכב לאחר ההפסד הכואב בשבוע שעבר למגדל העמק, למרות משחק טוב של שחקניו. הפעם נשר הגיעה מוכנה יותר וכבר מהפתיחה ראו קבוצה אחת שיוזמת ושולטת בכדור ומנסה לימור מצבי הבקעה, מנגד חניכו של חנא פרהוד היו גם הם מאוד נמרצים ולא הפסיקו לרוץ - מדובר בקבוצה צעירה מאוד וחסרת ניסיון במיוחד בחלק הקדמי אבל קבוצה שתעשה חיים קשים לכל קבוצה בליגה. 

 

שחקני כאוכב לפני פתיחת המשחק


במחצית הראשונה ראינו שני מצבים טובים לנשר שהוחמצו, ומנגד מצב של 100% שער של כאוכב כאשר כדור רוחב מדויק מוצא את חלוץ מוחמד גרייב לבד מול שוער נשר, אך השוער מצליח להציל את קבוצתו והוריד את שתי הקבוצות בתיקו מאופס להפסקה.

 

שתי הקבוצות לא מצאו את הרשת במחצית הראשונה


במחצית קיבלנו חילוף ראשון של בראכת בנשר, כשהוא מכניס לכר הדשא את עבד אל רחמן לכנף ימין וכבר בדקה ה-51, החילוף מוכיח את עצמו. הרמה מצויינת של יגל פרץ מוצאת את ראשו של המחליף עבד אל רחמן, שנוגח מדוייק לפינה הנגדית וכובש את שער הליגה הראשון של קבוצתו וקובע 0-1 לנשר. חילוף מנצח של בראכת.


נשר המשיכה במגמה ו-20 דרות מאוחר יותר, שוער כאוכב ניסה להתחכם ואיבד כדור לחלוץ יובל אורן, האחרון גלגל את הכדור פנימה מול שער חשוף וקבע 0-2 שנשמר עד לסיום. בסיום נשר משיגה ניצחון ראשון בליגה, ואילו כאוכב תחפש את הניצחון הראשון שלה במחזור הבא מול מגדל העמק. 

עירוני נשר חוגגת ניצחון ראשון בליגה

הוסף תגובה
תגובות
  1. מספר 11 של נשר חח מה אתה עושה בליגה הזאת (הייתי במשחק 14-09-2023, 21:35)