2-2 דרמטי בין נוג׳ידאת לקרית ים, שמחייב השווה בדקה ה-90

מכבי נוג׳ידאת הייתה קרובה דקות בודדות מהשגת ניצחון בכורה העונה בליגה, אך שער שוויין מאוחר של שמחייב קבע חלוקת נקודות דרמטית בינה לבין מ.ס. קרית ים. בריאיון לאתר גולר, סיפרו מאמני הקבוצות על מהלך המשחק ומה קרה שם בדיוק

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 14-09-2023
  • 17:54

באחד המשחקים היותר טובים שראינו העונה, מכבי נוג׳ידאת סיימה בתיקו 2-2 מול מ.ס. קרית ים, המשחק היה שקול ורבוי מצבים משני הצדדים. הפתיחה הייתה שייכת לנוג׳ידאת, אחמד סבע פתח את החגיגה עם שער משלו, ובדקה ה-26 התוצאה הראתה כבר 2-0, אחרי פנדל מוצלח של נור ביסאן. מאותו הרגע קרית ים לקחה פיקוד על המשחק, ובדקה ה36, אליאור סיידר הצליח לצמק את התוצאה. המשחק המשיך להיות שקול אך רק בדקה ה90 מריק שמחייב קבע את השוויון ואת תוצאת הסיום. 

 

בסיום המשחק, מאמני הקבוצות סיכמו לאתר גולר על ההתמודדות. עיסא נוג׳ידאת, מאמן מכבי נוג׳ידאת סיכם:  ״היה לנו משחק מצויין נגד קבוצה חזקה מאוד, שלדעתי יש לה סגל מעבר לליגה הזאת, אני מאוד גאה מהיכלות של השחקנים שלי אבל יוצא מאוכזב מהתוצאה, אם היינו יותר מרוכזים בדקות האחרונות היינו יכולים גם לנצח את המשחק. הורגש היום חוסר האיזון בסגל שלנו, חסרה לנו איכות טובה מהספסל שתיתן לנו מענה״. 

על הסגל עצמו: ״היום הורגש מאוד שהסגל שלנו לא מספיק מאוזן וחסר איכות טובה בספסל שיתנו לנו מענה״. 

על המשך העונה: ״אנחנו נמשיך לעבוד קשה ולהשתפר ממשחק למשחק, יש חומר טוב של שחקנים שיכולים לעשות עונה טובה". 

 

מן העבר השני, דור לוי, מאמן מ.ס. קרית ים, מסכם מנקודת מבטו: ״פתחנו את המשחק בצורה טובה, הגענו להזדמנויות שלנו אבל לצערי ספגנו גולים של יהירות ולא של יכולת. אני בטוח ויודע שנצטרך לסדר את הדברים בחלק ההגנתי, הצד ההתקפי נותן ויתן את התפוקה שלו, אנחנו צריכים לעבוד בעיקר על המשחק השוטף שלנו אבל למרות זאת, הצלחנו לחזור ל-2-2 והיינו צריכים גם לנצח, החילופים עזרו הבחורים הציגו אופי מרשים ואני גאה בהם מאוד״. 

על מטרות להמשך העונה: ״מטרות? הגיע הזמן לדבר פחות ולעשות יותר! אני מרגיש בטוח בסגל שלי ויחד עם זאת אני אצטרך לעשות התאמות לטובת המועדון היקר״.

עיסא נוגי׳דאת ודור לוי, גאים בקבוצות שלהם למרות התיקו (קרדיט צילום: אבי רביבו וחגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קרית ים (אביחי אוהד 15-09-2023, 00:37)
    כרגיל קרית ים שולטת אבל סופגת בקלות חוץ מסלים עמאש ובן מנשה שהם רמה מעל הליגה השאר בלוף הביתה.