נבחרת המחזור - ליגה א' צפון מחזור 2

המחזור השני בליגה א' צפון הסתיים, מחזור בו בני זלפה מנצחת את טייבה, עירוני נשר מנצחת את כאוכב ושאר משחקי הליגה הסתיימו בתיקו. אבל מי היה כוכב המחזור? מי היה מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-09-2023
  • 11:09

ונעבור למצטיינים:

שוער: ליאב זלקינד (הפועל מגדל העמק)

השוער הצעיר והמוכשר של מגדל העמק היה במיטבו מול רעננה, עצר מספר פעמים את היריבה מלכבוש כשהשיא היה בדקה ה-90 כשעצר פנדל חשוב לקבוצתו. 

 

הגנה:

אחמד סבע (מכבי נוגידאת)

המגן /קשר של נוגידאת היה מעורב בכל הפעולות ההתקפיות של קבוצתו, הבקיע שער יפה וייצר מצבים טובים לכיבוש לחבריו. 

 

באסל טהאא (בני זלפה)

בלמה של זלפה היה מצוין, בכל הכדורים שהיריבה ניסתה להפתיע הוא היה במקום. מדובר בבלם חזק עם ניסיון שהביא את הניצחון לקבוצתו. 

 

משחק טוב ושקט לבלם שהוביל את קבוצתו לניצחון

 

גרמי שטרמלינג (עירוני נשר)

בלמה המצוין של נשר היה במשחק נהדר מול כאוכב, ראשון לכל כדור, משחק שקט עם אחריות רבה, והיה תחנה אחרונה בקבוצתו. גרמי שחקן מאד מהיר בחלק האחורי. 

 

קישור:

מוחמד חסן זיחו (הפועל כפר כנא)

קשרה של כפר כנא, היה מצוין בדרבי מול צעירי, ייצר מצבים לחבריו היה נמרץ מאד על המגרש והיה מסוכן מאד ואף כבש את השער השני לזכות קבוצתו. 

 

חן ידען (הפועל כפר כנא)

קשרה של כפר כנא, כבש שער והגיע לעוד מספר מצבים טובים, הוא נראה מצויין מפתיחת העונה ורק נזכור שהוא חזר מפציעה קשה וטוב לראות שחזר לכושרו המצוין. 

 

חן ידען, גם לאחר הפציעה הוא נראה נהדר (רמי גרידיש)

 

מוחמד מחמיד (צעירי אום אל פאחם)

קשרה המצוין של אום אל פאחם, עשה עבודה נהדרת במרכז המגרש, הבקיע את השער השני לקבוצתו והיה אחראי על כל ההתקפות של קבוצתו. 

 

עומר תורג'מן (קרית אתא/ביאליק)

קשרה הצעיר והמוכשר של קרית אתא ביאליק היה מצוין במרכז המגרש, ניהל את משחק קבוצתו וחילץ כדורים רבים. תורג'מן היה המצטיין בקבוצתו במרכז המגרש. 

 

נדיר מרעי (בני זלפה)

קשרה האחורי של זלפה סגר את האמצע, חטף כדורים וחילק כדורים נהדרים לחבריו שהרבו להחמיץ. נדיר שיחק נהדר ומגיע לו להיות בנבחרת של המחזור. 

 

משחק טוב ושקט של נדיר מרעי (עודד חסין)

 

התקפה:

מוחמד כליבאת (צעירי כפר כנא)

חלוצה של כפר כנא היה במיטבו בדרבי, מסוכן מאד ליד השער וכבש עוד שני שערים שעזרו לקבוצתו לסיים בתיקו. ללא ספק השחקן הטוב ביותר בצעירי כפר כנא. 

 

פיראס גנאים (הפועל בועיינה)

חלוצה של בועיינה היה מצוין מול קרית אתא ביאליק, כבש שער ולא הפסיק להטריד את הגנת היריבה. פיראס ייצר מצבים לכיבוש והיה חתום על הנקודה החשובה לקבוצתו. 

 

מאמן: ברכאת ווהב (עירוני נשר)

אחמד סבע עשה ניצחון חשוב מול טייבה אבל בשבוע שכל הליגה מסיימת בתיקו, הניצחון הכי מרשים השבוע היה של ברכאת ווהב עם נשר על כאוכב. שאפו לבראכת שמוביל את נשר לצמרת הטבלה מפתיחת העונה. 

נבחרת המחזור - ליגה א' צפון מחזור 2. צילום: אבישי טל

הוסף תגובה
תגובות