"נבוא למשחק מול קרית ים במטרה להוציא נקודות"

כך אמר מאמן עירוני נשר, בראכת ווהב, לקראת המשחק המסקרן מול קרית ים בחוץ במחזור הקרוב. עוד מוסיף המאמן המוכשר: "המטרה שלנו היא להישאר בליגה וכמה שיותר מהר. כל מה שמעבר זה בונוס עבורנו"

  • על ידי: אוהד רון
  • 18-09-2023
  • 12:22

בעונה שעברה עירוני נשר הסתבכה חזק בתחתית הטבלה ובאמצע השנה שעברה, המצב של הקבוצה לא היה טוב, חמש נקודות מהישארות בליגה והמועדון הביא את המאמן הצעיר והמוכשר ווהב בראכת, שאמר: "הגעתי לנשר בשנה שעברה הרבה בגלל אמיל ושלומי פרץ, שהם קודם כל חברים טובים ומעבר לזה גם שיחקתי בנשר ועליתי ליגה מליגה ב' לליגה א' וגם כמאמן העליתי אותם מליגה ב' לליגה א', אז הגעתי בעונה שעברה במטרה להשאיר את הקבוצה בליגה. נשארנו בליגה והעונה בנינו קבוצה צעירה בשילוב 2-3 שחקנים בכירים עם ניסיון, כשהמטרה של הקבוצה להישאר בליגה ומעבר לזה כל דבר יחשב בונוס".

 

במחזור האחרון, ניצחתם את כאוכב, איך היה המשחק?
"היה משחק טוב מאד, שלטנו במשחק מההתחלה ומגיע לשחקנים שאפו גדול, הם באו מוכנים וידעו מה אני רוצה מהם ועשינו את המשחק קל".

השבוע אתם יוצאים למשחק חוץ נגד קרית ים, מה צפוי?
"זה משחק באופרה אחרת מכאוכב. מדובר בקבוצה של שחקנים עם שמות גדולים ביחס לליגה א', שהיומרות שלהם לעלות ליגה. הם כמו חיה פצועה בגלל התוצאות שלהם עד עכשיו וכמובן שיהיה משחק מאד קשה. אנחנו נבוא במטרה להוציא נקודות במשחק הזה".

יש הכנות מיוחדות לקראת המשחק?
"לא. אין הכנות מיוחדות, אבל בכל משחק אנחנו מכינים את השחקנים לגופו של המשחק. זו תחילת עונה ולכן כל המשחקים חשובים באותה מידה. נכין את השחקנים שיבואו מוכנים למשחק במטרה לבוא ולאגור נקודות משם".

מה אתה חושב על הליגה באופן כללי?
"כל הליגה שווה, כל הקבוצות שוות בכוחן למעט קבוצה אחת או שתיים שהתחזקו מאד ונראות מעל הליגה. הליגה תהיה מאד צפופה ואני חושב שכל קבוצה אם היא תדע לבוא מוכנה היא תדע לקחת נקודות".

מה המטרה של עירוני נשר העונה?
"המטרה שלנו זה נטו להישאר בליגה וכמה שיותר מהר. מה שיגיע מעבר - זה בונוס".

בראכת ווהב יחד עם אמיל ושלומי

הוסף תגובה
תגובות
  1. בלוף (אבי 18-09-2023, 15:37)
    ראשית תשאל את ההנהלה מי ההרכב
  2. כאוכב (עאהד 19-09-2023, 09:34)
    אדון ברכת מההתחלה היה משחק שקול איך שלטת
  3. נשר יש רק אחת (נשרי 19-09-2023, 17:28)
    לתת בראש לכל קבוצה יאלה נשר
  4. מאמן תותח (א 19-09-2023, 18:37)
  5. לצחוק או לבכות (אחד שמבין 20-09-2023, 11:01)
    מאמן בובה בובה בובה הבן של הבעלים אומר לו מי בהרכב מי יחליף ובאיזה חבר שלו לא יעיז לגעת ולא להרכיב ב11 הקיצר מאמן בובה