"מחפשים להתחזק, צפוי משחק אש נגד מגדל העמק"

כך אמר חנא פרהוד, מאמנה של הפועל כאוכב לקראת המשחק מול מגדל העמק. חנא שמחפש חיזוק לקבוצתו אומר: "אני לא מבין למה שחקנים לא חותמים בכאוכב שנחשב למקום מהטובים בליגה א', מקום שמשלם משכורות ואין לו תביעות". על המשחק הקרוב מול מגדל העמק :"משחק אש. חייבים לנצח בבית"

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 19-09-2023
  • 15:30

הפועל כאוכב פתחה את העונה עם תיקו מול נוג'ידאת והפסד בשבוע האחרון לנשר. מאמן הקבוצה חנא פרהוד שמחפש להתחזק אומר לאתר גולר: "אנחנו מחפשים להתחזק, אני מדבר עם שחקנים טובים אבל שחקנים חוששים להגיע ואני לא יודע למה - זה מוזר לי. יש כאן מוסר תשלומים מהטובים בליגה א' ואני לא זוכר מתי תבעו את המועדון כי זה מועדון מכובד שלא משאיר חובות, גם בתקופות פחות טובות הוא יודע להסתדר ולכן אני מאד מופתע ששחקנים שאני מדבר איתם חושדים להגיע. יש כאלה שכמובן לא מגיעים בגלל המרחק, דיברתי עם שחקנים בכירים מאד באזור המרכז ואותם אני מבין שקצת קשה להם עם הנסיעות".
חנא מסכם את הנושא ומבטיח: "בכל מקרה בימים הקרובים נביא שחקנים חדשים שישדרגו את הקבוצה".

לקראת המשחק הביתי במחזור הקרוב מול מגדל העמק אמר פרהוד: "צפוי משחק אש! חשוב לנו מאד לקחת את הנקודות. אנחנו אחרי הפסד ותיקו ועכשיו הגיע הזמן לנצח ובבית עם הקהל שלנו אני מקווה מאד שננצח".

חנא פרהוד מתכונן למשחק מול מגדל העמק (אלמוג אליאס)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כי נידאל שלאעטה וחבורת הילדים שלו (מאוקלי 19-09-2023, 16:32)
    לא חסכו רגע והשמיעו את קולם מהמצב בתקשורת , אצל דאפר מחאמיד המראיין המקובע אצל דוניא, כאילו שבשנה שעברה רק לכאוכב היו בעיות כספיות .... אם אחמד חלאילה שכאוכב הצילה לו את הקריירה מתחיל להתעלות על הקבוצה למרות שהיו מיובש שמה בפאחם עושה כך , אז אל תופתעו שזה מה שהולך...
  2. שקרן (עבד 19-09-2023, 16:57)
    כי לא רוצים לשחק אצלך אתה לא מאמן אתה עסקן
  3. מגדל העמק קבוצה מצויינת העונה (מגדל העמק 19-09-2023, 20:40)
    מאמן קשקשן אוהב לחמם ולהלהיט את הרוחות
  4. שכונה (עבד 20-09-2023, 09:38)
    לא מגיעים כי אתה מאמן חלש מאוד..בדיוק יש לך עוד משחק או שתיים ואתה בבית..כי אתה מגיעיל..הנהלה חלשה
  5. לצחוק או לבכות (אחד שמבין 20-09-2023, 10:56)
    כי אתה מחפש שחקנים שהם נראים כמו מקרר אמנה כבדים אתה מחפש רק פיזיות לא שחקנים אתלטיים זריזים מהירים ושיש להם חוכמת משחק אתה כמו כל המאמנים של שקל וחצי מחפשים רק כוח וכאסח תתעורר הכדורגל זה מהירות זריזות חוכמת משחק ופיזיות לא רק פיזיות וגם איך יבואו אליכם שחקנים ב1000 שח תגיד נראה לך ששחקן צעיר יקרע את עצמו בשביל 1000 שח שגם בקושי תתן לו דק אתם המאמנים רוצים הכל מהכל בשביל 1000 שח נראה אם תתן לבן שלך להיות בקבוצה ולהתפרנס מ1000 שח שמתוכם תוריד את הדלק מה יוצא שהשחקן משלם מעל 1000 שח בדלק ותפסיקו עם הקילשאה ליגה א וליגה ב זה במה במה יש רק בתיאטרון אתם מאמנים של שקל וחצי בחיים חא תקדמו שחקן כי אתם פחדנים ובנוסף מוכרים משחקים הכדורגל בליגות האלה נהיה מסריח מהיסוד