עומר ברמי מחפש את האתגר הבא

לאחר קדנציות שונות בשלל הליגות בארץ, עומר ברמי מחפש את האתגר הבא שלו. בראיון לאתר גולר, ברמי פותח את הלב ומספר על ההחלטות בקריירה, ההבדלים בין בליגות, ועל המטרות שלו העונה, וגם: מה דעתו על הרפורמה?

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 21-09-2023
  • 10:15

עומר ברמי אומנם רק בן 23 אבל הספיק לעבור לא מעט בדברים במהלך הקריירה שלו. הקשר שגדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א מגיל 15, הושאל בסוף שנת הנוער השנייה שלו לבית"ר תל אביב מהליגה הלאומית, בהמשך הגיע גם לליגת על כאשר חתם בהפועל כפר סבא, לאחר מכן חתם בהפועל רמת גן מהליגה הלאומית, באמצע העונה שעברה חזר הקשר לבית"ר ת"א.

כעת הוא מחפש את האתגר הבא שלו: "אני בטוח שאחזור לליגה הלאומית", סיפר הקשר הצעיר לאתר גולר.
 

מה הכיוון שלך העונה?
"המטרות שלי העונה הן להיות חלק מקבוצה שמשחקת כדורגל קצבי והתקפי כדי שבאמת אוכל לתרום להצלחה שלה. מבחינה אישית אני מכוון לכמה שיותר שערים ובישולים כי בעמדות הקישור אלו הפרמטרים שיעזרו לי לעשות את קפיצת המדרגה שאני מכוון אליה".
 

שיחקת מספר שנים בליגה הלאומית ואשתקד באמצע העונה ירדת לליגה א', אתה חושב עשית טעות?
"אני מעדיף לא להסתכל על זה ככה, נכון שקבלת החלטות בקריירה זה חלק חשוב מאוד, אבל באותו רגע כשהגיעה ההצעה מבית״ר ת״א הרגשתי שזו ההחלטה הכי הנכונה מבחינתי. זה מועדון ששיחקתי בו בעבר ואני מכבד ואוהב את האנשים שם. כמו כן, המאמן היה ארז בלפר שאימן אותי במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, אז ככה שהיה לי קשה לסרב לו. בנוסף אחרי פציעה ארוכה היה חשוב לי לשחק באופן קבוע ולהחזיר לעצמי את הביטחון ואני מרגיש שמהבחינה הזו עמדתי במשימה".
 

אחרי שבילית גם בליגה הלאומית וגם בליגה א', ספר לי מה ההבדלים בין הליגות?
"אני יכול להגיד ששיחקתי עם המון שחקנים מוכשרים בכל הליגות ולדעתי השוני העיקרי הוא הקצב והבנת המשחק, יש המון שחקנים בליגה א׳ שמבחינת יכולת טכנית/אתלטית יכולים וצריכים לשאוף לשחק בליגה גבוהה יותר, אבל הכישרון לבד לא מספיק בכדורגל המודרני".
 

מה דעתך על נושא הרפורמה המשפטית בליגה?
"אני מבין את הרצון להפוך את ליגה א׳ למעין ״ליגת פיתוח״/U23. אבל נושא הגבלת תקציב הקבוצות פוגע בתחרותיות הליגה. אם בעלים מחליט שהוא רוצה להשקיע כסף ולהחתים את השחקנים הטובים ביותר זו זכותו המלאה, זה שוק חופשי. נכון שדרושה רפורמה כדי להילחם בכסף שחור ולפתח שחקני נוער, אך חשוב להשאיר את הליגה אטרקטיבית ותחרותית".

מילה לסיום?
"מאחל לכולנו חתימה טובה ועונה מוצלחת ושמחה".

עומר ברמי, ימצא את האתגר הבא שלו? (קרדיט צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ואוו עומר (בהצלחה 21-09-2023, 12:47)
    זוכר אותו אצלנו בהפועל רמת גן שחקן מצוין
  2. ברמי (יוסי 21-09-2023, 14:10)
    שחקן פנטסטי ברמה של ליגה לאומית! מי שתיקח אותו תזכה !
  3. ביתר תל אביב משה (משה 21-09-2023, 15:43)
    ברמי עשית אצלנו כשהינו בלאומית אחלה עונות אוהב אותך
  4. ברמי (אייל 22-09-2023, 00:09)
    שחקן מעולה כל קבוצה שתיקח אותו תזכה בו, משחק כדורגל חכם ועם הרבה קצב