טל בובליל מארח את שי מאור: תחזית ליגה א' דרום מחזור 3!

המחזור השלישי בליגה א' דרום הגיע. מחזור הפועל הרצליה תארח את אשדוד המושלמת, דימונה תחפש ניצחון ראשון מול לוד, אדומים תארח את מודיעין, כפר שלם תצא לקריית מלאכי. ומה לגבי שאר המחזור? מי ינצח? שווה לראות את התחזית של טל בובליל ושי מאור...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 21-09-2023
  • 13:06

הפועל הרצליה - עירוני אשדוד
טל: קבוצה כמו הרצליה שסופגת ארבעה שערים מוכיחה שיש עוד דרך לייצב ולהכין את השחקנים וזה יקרה תוך כדי תנועהץ עידן דוד המאמן יודע מה צריך כדי לתקן את המצב. מנגד, אלי כהן וצוות האימון שלו בנו קבוצה יציבה והגנתית באשדוד שיחד עם הקהל הגדול שלהם מביא תוצאות יפות. יהיה משחק בקצב טוב. ההימור שלי: תיקו.
שי:
 עירוני אשדוד פתחה מצוין את העונה, הרצליה חייבים להתחזק בצד ההגנתי לצד התקפה מצוינת שיש בקבוצה. ההימור שלי: תיקו עם שערים.


מ.ס. דימונה - הפועל לוד
טל: דימונה אחרי תיקו ומשחק חיובי מאוד בחוץ מול כפר שלם החזקה, תבוא עם ביטחון גבוה מול לוד שתרצה לייצב את עצמה ולצבור ביטחון כקבוצה וכשחקנים. לוד חייבת חיזוק כדי לשרוד בליגה. ההימור שלי: ניצחון ראשון לדימונה.
שי:
 דימונה עם סגל מצוין פתחה צולע את העונה, בבית נגד לוד הם חייבים לנצח ותהיה הפתעה גדולה אם תהיה תוצאה אחרת. ההימור שלי: ניצחון לדימונה.


הפועל אדומים אשדוד - עירוני מודיעין
טל:
אחרי הניצחון של אשדוד במחזור הקודם ותיקו 4 של מודיעין, אשדוד תגיע עם מומנטום חיובי מאוד מול קבוצה שספגה רביעייה, אך למרות זאת לא הפסידה. מודיעין של ארז בנודיס בטוח שעבדה קשה כל השבוע כדי שלא יספגו עוד רבעייה. ההימור שלי: ניצחון לאשדוד. 
שי:
משחק סופר חשוב בין שתי קבוצות שנבנו טוב מאד, אדומים עשו ניצחון גדול בנורדיה, אך הלב אומר רק מודיעין. ההימור שלי: ניצחון למודיעין.

 

הפועל בקעת הירדן - מכבי יבנה
טל:
בקעת הירדן קבוצה שמתחזקת ממשחק למשחק, יהיה משחק מאתגר מאוד עבורה, יבנה מגיעה אחרי ניצחון ענק שנתן לה ביטחון ותנופה חיובית מאוד. משחק שקול בין שתי קבוצות טובות שידברו חזק העונה. ההימור שלי: תיקו.
שי:
 בקעה קבוצה קשה מאד והיא תוכיח כמה היא כזאת לדעתי דווקא במשחק הזה. ההימור שלי: ניצחון לבקעה.

 

דורון ממן רוצה לשמור על מאזן מושלם (רמי גרידיש)


עירוני קריית מלאכי - הפועל כפר שלם
טל:
משחק מעניין צפוי לנו במלאכי. מצד אחד, כפר שלם תרצה לחזור למסלול הניצחונות לאחר בתיקו בשבוע שעבר מול דימונה והאמת הגיע לה לנצח. מנגד מלאכי תרצה לייצר רצף של ניצחונות אך לא בטוח שהאיכות שיש למלאכי תספיק כדי לעצור את הקט מכפר שלם. יהיה משחק מעניין ולדעתי עם הרבה שערים רק השאלה לאיזה כיוון. ההימור שלי: ניצחון לכפר שלם.  
שי:
 כפר שלם מאורגנים ומאומנים, מלאכי עוד בהסתגלות בליגה. אני חושב שהכפר עדיפים. ההימור שלי: ניצחון לכפר שלם.

 

נועם שוהם רוצה לחזור למסלול הניצחונות לאחר התיקו בשבוע שעבר

 

שמשון כפר קאסם - מכבי שעריים
טל:
 לדעתי משחק שקול בין שתי קבוצות של שחקנים צעירים ומוכשרים. שעריים וכפר קאסם מגיעות למשחק עם מאזן זהה של נקודה אחת בלבד. כפר קאסם בבית נחשבת לקבוצה חזקה מאד שקשה לנצח אבל שעריים ידועים ככאלה שלא עושים חשבון ויכולים לנצח כל קבוצה.. ההימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.
שי:
 משחק חשוב לשתיי הקבוצות שהם דיי שוויוניות בעיניי. בבית, כפר קאסם עדיפים וינצלו את יתרון הביתיות לניצחון. ההימור שלי: ניצחון לכפר קאסם. 


הפועל מרמורק - בית"ר נורדיה י-ם
טל:
משחק מעניין מאוד של שתי קבוצות שרוצות לנצח ומאמנים שרוצים לייצר תוצאות טובות. מרמורק מגיעה חבולה לאחר התבוסה במחזור הקודם ליבנה, נורדיה תרצה להשיג ניצחון יקר אך זה יהיה לא פשוט עבורה בטח לא במשחק חוץ. ההימור שלי: מרמורק תנצח.
שי:
 מרמורק פתחו רע את העונה ועשו התאמות די מהר והם יבואו על שכרם. נורדיה עם כחילה זה תמיד משחק קשה. התחושה שלי מרמורק בבית וינצחו את המשחק. ההימור שלי: ניצחון למרמורק.

 

שחקני חולון רוצים לחזור עם הנקודות מכפר קאסם


שמשון ת"א - 'ירמיהו' חולון
טל:
משחק של קבוצות טובות ושני מאמנים שבאים לנצח. שתיהן אחרי ניצחון ומגיעות עם ביטחון. המשחק יסתיים בניצחון בהכרעה לקבוצה הביתית למרות החיזוק המצויין שעשו בחולון. יהיה מעניין לראות את המשחק הזה. ההימור שלי: ניצחון לשמשון. 

שי: שמשון עושה רושם שהם מאד מאורגנים, חולון קבוצה עם הרבה ניסיון, צפוי משחק מעניין מאד שיסתיים ללא הכרעה. ההימור שלי: תיקו.

טל בובליל מארח את שי מאור: תחזית ליגה א' דרום מחזור 3!

הוסף תגובה
תגובות
  1. איך מאור עדיין מתראיין חחחחחחח (אבי 21-09-2023, 13:52)
  2. שי מאור תמשיך לערבב (אבישי 22-09-2023, 14:32)
    תמשיך לערבב בגלל זה לא המשכתה ביבנה איך התחזית על יבנה ועל כל השאר?חחחחח