דימונה טיילה מול לוד, הרצליה גברה על אשדוד

המחזור השלישי בליגה א׳ דרום יצא הערב לדרך עם ארבעה משחקים. דימונה לא התקשתה מול לוד והשיגה ניצחון ליגה ראשון, הפועל הרצליה עצרה את עירוני אשדוד, בקעת הירדן אירחה את יבנה ושמשון ת״א פגשה את חולון ללא מאור אסור הפצוע

  • על ידי: מערכת גולר
  • 21-09-2023
  • 20:50

מ.ס. דימונה - הפועל דימונה 0-4

דימונה שחיפשה ניצחון ראשון העונה, לא הציגה יכולת טובה, אך למרות זאת לא התקשתה מול לוד החלש! שני שערים מהירים של ירדן אבוחצירה בפתיחת המשחק ושל אליאור משעלי בפתיחת המחצית השנייה, העניקו לדימונה יתרון מבטיח בדרך לניצחון! רתם יצקר הוסיף את השלישי עבור דימונה, משעלי השלים צמד וחתם את תוצאת המשחק, 0-4 לדימונה שרושמת ניצחון ליגה ראשון, מנגד, לוד חייב לעשות מהפך של 180 מעלות ביכולת אם היא רוצה להישאר בליגה...

 

הפועל הרצליה - עירוני אשדוד 0-1 

קבוצתו של אלי כהן, יצאה למשחק חוץ בהרצליה כשהיא רוצה לשמור על מאזן מושלם לאחר שלושה מחזורים. המארחת מגיעה לאחר 2 תוצאות תיקו בפתיחת העונה והיא מחפשת ניצחון ראשון העונה. המשחק נפתח בצורה שקולה בין שתי הקבוצות ולמעשה במחצית הראשונה לא ראינו כדורגל גדול בלשון המעטה. במחצית השניה הרצליה השתפרה מעט, החלה לתקוף ואף כבשה שער מתוך הרחבה מרגלי שלו אביטן הצעיר שהעניק לקבוצתו ניצחון יקר. 

 

הפועל בקעת הירדן - מכבי יבנה 2-1 

הצגה של יבנה! מכבי יבנה הגיעה בכושר מצויין למשחק מול בקעת הירדן, לאחר ניצחון ענק בשבוע שעבר מול מרמורק והיא המשיכה את הכושר הנהדר מול בקעת הירדן ועלתה ליתרון מוצדק מרגלי חיים יוסף, שכבש מול האקסית מתוך רחבת החמש, שער שנכבש קרוב להפסקה. למחצית השניה יבנה עלתה בדיוק כפי שסיימה את הראשונה, שיחקה נהדר והייתה עדיפה על הבקעה וכבשה שער נוסף מרגלי איתי פז שקבע 2-0 ליבנה. יבנה המשיכה לשחק מצויין, אך לקראת הסיום היה זה שקד זידנברג מבקעת הירדן שכבש שער וצימק את התוצאה ל-2-1, אך זה לא הספיק לבקעה - לה יש נקודה אחת בלבד משלושה משחקים מאז פתיחת העונה.

 

שמשון ת"א - ירמיהו חולון 1-0

במשחק שנחשב לאחד המעניינים של המחזור,  חולון עלתה ליתרון ראשון מרגלי חמאדה אגברייה כבר בתחילת המשחק. בדקה ה71 הורחק טל שריג מחולון. שמשון ניסתה בסיום הלשוות אך לא הצליחה. חולון עם 6 נקודות משני משחקים. 

אשדוד רצתה לשמור על מאזן מושלם (מוטי קדוש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לוד (אבי 21-09-2023, 21:42)
    קבוצה חלשה מאוד,אופיר די אם הקומבינות שלך.שחרררר כמו עלוקה.
  2. עונה שעברה שזולו שילם לך כמה גרושים דימונה הייתה אלוהים שלך (גולר יאתר מגעיל וקנאי 22-09-2023, 00:57)
    עאלק לא יכול טובה יכלו לתת 9 השתשעו בלוד יטמבל קשקשן לפחוך תפסיק להסות תמיד להקטין ולהמציא שקרים
  3. רגב כלומניק (ויוה בלוף לוד 22-09-2023, 02:52)
    רגב אתה גם רמאי גם גנב גם שקרן וגם טיפש
  4. חחחחחחח (חחחחחחחחחחחחח 22-09-2023, 11:04)
    איך שליו אביטן כבש להרצליה...אם יש שידור ורואים שרוסלן קוזניצוב כבש
  5. תגובה למגיב 1 (אופיר רגב אמיתי 22-09-2023, 12:12)
    יש לך אישה יפה חזה יפה אתמול מצצה לי