ניצחון גדול: הרצליה גברה על אשדוד

הפועל הרצליה גברה על המובילה ערב המחזור עירוני אשדוד 1-0 משער של שלו אביטן. המאמן, עידן דוד, נשאר צנוע: "הליגה עדיין בראשיתה. אנחנו קבוצה חדשה וצעירה, צריכים להמשיך לעבוד קשה ולנצח"

  • על ידי: עמית גרנט
  • 23-09-2023
  • 19:13

אחרי שבמחזור הקודם הפועל הרצליה הייתה מעורבת במשחק המחזור - תוצאת התיקו 4-4 מול עירוני מודיעין, אך לא הצליחה לרשום ניצחון ראשון העונה בליגה - בחמישי חניכיו של עידן דוד גברו על 0-1 עירוני אשדוד והשאירו את שלוש הנקודות בהרצליה. את שער הניצחון כבש דווקא הבלם שלו אביטן שהיה ערני וראשון לנצל את הערבוביה ברחבת היריבה בדקה ה-81.

 

עידן דוד, המאמן המנצח, שיתף אותנו: "כבר בשבוע שעבר היינו צריכים לנצח, אך ספגנו בדקה התשעים. היום עשינו את זה ואני מרוצה מאוד. השער הגיע די מאוחר, ממש כמו שאמרתי לשחקנים. הסברתי להם שאפשר לכבוש גם בדקה ה-70 וגם בדקה ה-80, צריך הרבה סבלנות. הכי חשוב היה לא לספוג. המחצית הראשונה שלנו הייתה לא טובה. ערכתי חילוף במחצית ועוד חילוף כפול בדקה ה-65 והשתלטנו על המשחק במחצית השנייה. הפכנו מקבוצה שלא מפסידה לקבוצה שמנצחת - באמת שאפו לשחקנים. יש פה קבוצה חדשה לחלוטין, עם סגל שחקנים מוכשרים שברובם המכריע צעירים. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ולצבור ניצחונות".

 

רונן וייס, מאמן הכושר שחצה את הכביש הקיץ לצד האדום של העיר, בטוח שמדובר בסנונית ראשונה של תוצאות טובות שאף ילכו וישתפרו: "יש לנו מאמן צנוע ומצויין. מאמן שיש לו חזון ומגיע עם אוזניים פקוחות. יש שחקנים שוויתרו על הצעות גבוהות יותר והלכו נגד הסוכנים שלהם בשביל לשחק אצלו. החיזוק הכי טוב שהפועל הרצליה עשתה הקיץ הוא הצוות הרפואי החדש שהצטרף. בנוסף חידשנו גם את הציוד - רכשנו מיטות חדשות. הדבר הראשון שעידן אמר לי שהוא רוצה שתהיה לנו קבוצה שרצה תשעים דקות. יש פה חבר'ה צעירים שרצים בלי הפסקה ובינתיים כולם בריאים הרבה בזכות ההשקעה בצד הרפואי. כמו כן יש בקבוצה אנליסט, מנטליסט ובכלל הולכת ונבנית במועדון תרבות ארגונית של הליגות הגדולות. אנחנו רוצים לעלות ליגה".

עידן דוד במרכז התמונה. מרוצה, אך נשאר עם שתי רגליים על הקרקע

הוסף תגובה
תגובות
  1. מישחק של תיקו (ערן 23-09-2023, 19:18)
    עירוני אשדוד קבוצה צעירה ‏יפסידו ‏עוד הרבה בדרבי מקבלים לפחות 3
  2. יודעים לבנות קבוצות לאט לאט (הרצליה מועדון מיוחד ומנוהל ברמה גבוה 23-09-2023, 22:20)
    כל הכבוד הפועל הרצליה צרכים ללמוד ממכם איך לעבוד לנהל ולעשות דברים נכון בלי לחץ ושיגעון עידן דוד יגיע רחוק תרשמו