נבחרת המחזור - ליגה א' דרום מחזור 3!

המחזור השלישי בליגה א' דרום הסתיים. מחזור בו כפר שלם מנצחת את קרית מלאכי בחוץ ועולה למקום הראשון, יבנה מנצחת את בקעת הירדן ונצמדת אליה. אבל מי היה מאמן המחזור? מי כוכב המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-09-2023
  • 18:51

ונעבור למצטיינים:

שוער: איציק שולמייסטר (שמשון כפר קאסם)

שוערה המצויין של כפר קאסם, היה במשחק נהדר מול שעריים, הציל מספר פעמים את קבוצתו מספיגה ולמעשה חתום על הנקודה של קבוצתו. משחק שני ברצף ששולמייסטר לא סופג גול, מכוון את החבר'ה הצעירים והוא ללא ספק מהשוערים הטובים בליגה. 

 

הגנה:

אחי מרדכי (הפועל כפר שלם)

בלמה הצעיר והמוכשר של כפר שלם היה מצויין מול קרית מלאכי, מנע כל ניסיון הבקעה של היריבה, שיחק חכם ועזר לקבוצתו לחזור עם ניצחון יקר ממלאכי. 

 

בר שושן (בית"ר 'נורדיה' ירושלים)

בלמה של נורדיה היה מצויין מול מרמורק, משחק חכם, מחלץ כדורים מהיריבה ובעיקר נותן הרבה שקט לחלק האחורי של קבוצתו מה שעזר לקבוצתו להביא ניצחון מרשים ממרמורק. 

 

משחק נהדר לבלמה של נורדיה בניצחון מול מרמורק (גלעד אימס)

 

שלו אביטן (הפועל הרצליה)

בלמה של הרצליה עשה עבודת הגנה יוצאת המכלל מול עירוני אשדוד, מנע מהיריבה להגיע למצבי הבקעה וכבש את שער הניצחון לזכות קבוצתו - שער ששווה שלוש נקודות לקבוצתו. 

 

גל ספיר ('ירמיהו' חולון)

בלמה הוותיק והמצויין של חולון היה פשוט נהדר מול שמשון ת"א וגם בחיסרון מספרי של שני שחקנים, גל ידע להעמיד נהדר את חבריו והיה מהמצטיינים בקבוצתו שחזרה עם שלוש נקודות במשחק חוץ קשה. 

 

משחק נהדר של גל ספיר בניצחונה של חולון מול שמשון ת"א

 

קישור:

ירדן אבוחצירא (מ.ס. דימונה)

קשרה המצויין של דימונה משחק במרכז המגרש, כל ההתקפות עוברות דרכו, היה נהדר במשחק קבוצתו ופתח את מסכת השערים עם בעיטה אדירה ממרחק של 23 מטרים. 

 

חמאדה אגבריה ('ירמיהו' חולון)

קשרה המצויין של חולון כבש את שער הניצחון, שער של טכניקה גבוהה. ניהל את משחק קבוצתו מצויין וחילק כדורים מצויינים לחבריו. 

 

יצחק אספא (אדומים אשדוד)

איזה כוכב אספא! קשר מעל הליגה ואת זה רואים בכל פס שלו, בעצם הוא האחראי על ניהול משחק של האדומים כשהכל עובר דרכו. הקשר היה בליגת העל ומצדיק שמקומו בהחלט שם. 

 

התקפה:

יואב ליברוס (הפועל כפר שלם)

חלוצה הצעיר והמוכשר של הפועל כפר שלם היה מסוכן מאד התקפית, סיכן את שער היריבה, כבש שער חשוב שהביא ניצחון לקבוצתו. ליברוס לא הפסיק להטריד את הגנת היריבה. 

 

איתי פז (מכבי יבנה)

חלוצה המצויין של יבנה היה נהדר מול בקעת הירדן, סיכן את שער היריבה, כבש שער לזכות קבוצתו ובישל שער נוסף שהביאו ניצחון מרשים לקבוצתו. 

 

אליאור משעלי ממשיך לכבוש בדרך לראש טבלת מלכי השערים (דדי ברק)

 

אליאור משלי (מ.ס. דימונה)

חלוצה של דימונה פורע שטרות במשחק נוסף, כבש צמד שערים, סיכן את שער לוד והביא ניצחון ראשון העונה לקבוצתו מדימונה. 

 

מוסא בן חיים - מאמן המחזור של ליגה א' דרום (מני בן ארי)

 

מאמן: מוסא בן חיים ('ירמיהו' חולון)

עידן דוד עשה ניצחון על המובילה ערב המחזור - עירוני אשדוד, נועם שוהם הוכיח הרבה אופי עם ניצחון החוץ על קרית מלאכי ודורון ממן עם עוד ניצחון הפעם, על בקעת הירדן בחוץ אבל מעל כולם הרשים השבוע מוסא בן חיים מאמנה של חולון שניצח את שמשון ת"א שנחשבת לקבוצה מאד חזקה העונה. שאפו!

 

נבחרת המחזור - ליגה א' דרום מחזור 3!

הוסף תגובה
תגובות
  1. מוסא לוד מכינים לך הפתעה מחר (אחד שיודע 27-09-2023, 12:06)
    תזהר כי לוד מנצחים את חולון מחר אצלם בבית
  2. חולון בהרכב חסר מאוד בהגנה (לודאי גאה 27-09-2023, 14:13)
    אם יצליחו להוציא נקודה אצלנו בבית שיגידו תודה, לוד מגיעים להתאבד על המגרש חייבים ניצחון, הימור שלי לוד מנצחים ורושמים את ״הפתעת״ המחזור