"לנצח משחק חוץ קשה נגד קבוצה טובה זה מראה על אופי"

כך אמר מוסא בן חיים, מאמנה של 'ירמיהו' חולון לאחר הניצחון החשוב של קבוצתו על שמשון ת"א. עוד הוסיף המאמן: "הגענו למספיק מצבים כדי לסיים את המשחק מוקדם", גל ספיר: "אני יכול לקחת מהמשחק את הנקודות והלחימה שלנו לאורך כל דקות המשחק"

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-09-2023
  • 12:20

'ירמיהו' חולון הגיעה למשחק חוץ מול שמשון ת"א, משחק מעניין בין שתי קבוצות ששואפות להגיע לפלייאוף העליון ולהתבסס בחלק העליון של הטבלה. 
חולון הובילה משער מהיר של חמאדה אגבריה. במהלך המשחק היה קרב בין מחנות האוהדים שבגללו המשחק הופסק למשך 15 דקות. לאחר שהמשחק חודש שמשון ת"א ניסתה לחזור למשחק, אך החמיצו כמה מצבים קורצים. לשמשון הגיע לחזור למשחק, אבל ההחמצות בדקות הסיום מנעו מהם אפילו נקודה. 

 

מאמן 'ירמיהו חולון', מוסא בן חיים אמר בסיום: "מחצית ראשונה מצויינת שלנו, פתחנו את המשחק כבשנו שער בהתקפה טובה שלנו, המשכנו להניע את הכדור והגענו לעוד מספר מצבים שהיינו צריכים לכבוש ולסיים את המשחק מוקדם". 

על האווירה בין הקהלים אמר מוסא: "האווירה במשחק לא הייתה טובה, גלשה למשחק פיזי, השופט איבד קצת שליטה וחבל, אסור שניתן יד למה שקרה גם מסביב וגם במגרש".

לסיום אמר מאמנה של חולון: "ניצחון של כדורגל מצוין שלנו בפרקים רבים של המשחק. שאפו ענק לשחקנים על רוח הלחימה ב-9 שחקנים, לנצח משחק חוץ קשה נגד קבוצה טובה זה מראה על בגרות ואופי ועל זה אנחנו שמחים".

 

גל ספיר מאושר מהלחימה שלו שול חבריו לקבוצה

 

גל ספיר, שחקנה של 'ירמיהו' חולון אמר בתגובה לאחר המשחק: "היה משחק מאוד מאתגר. השעה המאוחרת ותנאי החום לא היו אידיאליים למשחק. היו המון אירועים, על המגרש ומחוצה לו. אני חושב שזה היה אחד המשחקים עם הכי הרבה אירועים שחוויתי. התחלנו את המשחק בצורה מצויינת, שלטנו בכדור ועלינו ליתרון מוצדק. בדקה ה-30 היה אירוע מכוער ביציע, שצריך לגנות, להוקיע מן המגרשים שלנו, שהוביל להפסקת המשחק ל-20 דקות ולאחריה המשחק חודש והתאזן מעט. במחצית השנייה הקצב המשיך להיות טוב אך ללא איום ממשי על השער ואז בדקות הסיום נשארנו ב-9 שחקנים ולאחר מכן התחיל בליץ של שמשון על שערנו ואני שמח שהצלחנו לשמור על שער נקי גם בחסרון של 2 שחקנים".

לסיום אמר ספיר: "בסה"כ אני חושב שלקחנו 3 נקודות במגרש מאוד קשה, נגד קבוצה מאוד איכותית ואני יכול לקחת מהמשחק את הנקודות והלחימה שלנו לאורך כל דקות המשחק".

מוסא בן חיים מאושר מהניצחון החשוב של קבוצתו (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הפסד ראשון בלוד (לביא 24-09-2023, 13:28)
    אנחנו לוד מחכים לכם בחמישי .
  2. אורן קבל בראש (גל 24-09-2023, 15:03)
    אורן קבל בראש הלך הביתה
  3. זה יהיה הפתעה עם לוד תנצח את חולון (אחד שמבין 24-09-2023, 15:31)
    למרות ההרכב החסר בהגנה של חולון לדעתי זה יהיה הפתעה אם לוד תצליח לנצח את חולון, הימור שלי תיקו
  4. שער חוקי לגמרי נפסל לשמשון (אל תירא יא שמשון 24-09-2023, 19:28)
    למה לא לספר על זה?
  5. תבוא ליבנה (מוסא 25-09-2023, 19:31)
    ביבנה תקבל שלישיה בקל אפילו יותר
  6. חולון קבוצה מגעילה (שמשוני 26-09-2023, 06:42)
    חולון באו להרביץ מההתחלה נכנסו ברגליים בצורה מכוערת פסלו לשמשון שער חוקי בהתחלה שופט אפס מאופס קבוצות כמו חולון עם כדורגל מגעיל הורסים את ההנאה מכדורגל