״שמח להיות חלק מנורדיה, באים לנצח כל משחק״

עמיר אלבס שחתם שהקיץ בבית״ר נורדיה ירושלים, מרגיש בנוח בקבוצה, לאחר ניצחון הבכורה העונה בליגה על הפועל מרמורק, הקשר בן ה31 מספר על ההשתלבות הטובה בקבוצה, הקשר עם אהוד והצוות המקצועי, ועל המטרות קדימה.

  • על ידי: אלמוג פדובה
  • 27-09-2023
  • 16:41

לאחר 3 שנים בהפועל הרצליה, עמיר אלבס חתם הקיץ בבית״ר נורדיה וההתחלה נראית מבטיחה. לאחר שהשיגו את הניצחון הראשון שלהם העונה, הקשר מספר בריאיון לאתר גולר על כל התחושות: 
״תחושות טובות מאוד, ניצחון ראשון העונה ואני מאמין שהוא יתן לנו הרבה ביטחון להמשך. יש בנורדיה סגל שחקנים מצוין ואני מאמין שעם הזמן נציג כדורגל טוב והתקפי״. 
 

איך אתה מרגיש בחדר ההלבשה? מרגיש שהשתלבת? 
״אני אומנם רק חודשיים בקבוצה, אבל יכול להגיד שמהרגע הראשון נתנו לי כאן הרגשה טובה. יש כאן שחקנים נהדרים שלפני הכל הם בני אדם טובים״.
 

איך הקשר עם אהוד והצוות המקצועי? 
״יש לי קשר טוב עם אהוד ועם שאר אנשי הצוות המקצועי. נותנים לי פה שקט וביטחון. והעבודה שלי זה להחזיר על המגרש״.
 

איך ממשיכים את המומנטום החיובי גם מול בקעת הירדן? 
״עושים הכנה טובה, באים מרוכזים במטרה לנצח ולהביא עוד שלוש נקודות חשובות. אין משחק קל בליגה הזאת״.
 

מה המטרות שלכם העונה? 
״אני אגיד קלישאה שמתאימה למצב הנוכחי - באים לכל משחק במטרה לנצח. אני חושב שיש פה קבוצה טובה שבעזרת עבודה נכונה יכולה להיות בחלק העליון של הטבלה. באופן אישי המטרה שלי לעזור לקבוצה להשיג כמה שיותר נקודות, לשחק כדורגל טוב ומהנה כדי לשמח את האוהדים ובכלל את המועדון המיוחד הזה״.
 

משהו לסיום? 
״שמח על הזכות להיות חלק מביתר נורדיה ירושלים. שתהיה לנו שנה טובה ומוצלחת. שנדע תמיד לכבד אחד את השני ולשחק בספורטיביות. גמר חתימה טובה לכולם

עמיר אלבס, ימשיך במומנטום גם מול בקעת הירדן? (קרדיט צילום: איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות