אוהד רון מארח את דורון אוחיון: תחזית ליגה א' דרום מחזור 4!

המחזור הרביעי בליגה א' דרום הגיע והשבוע החלטתי לארח את חברי הטוב, האיש החזק בעירוני אשדוד, דורון אוחיון לקראת הדרבי הגדול של אשדוד. דורון חושב שקבוצתו מאשדוד תנצח, כפר שלם ודימונה ינצחו וחולון תסיים בתיקו מול לוד. מה עם יתר המשחקים? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-09-2023
  • 12:43

ונעבור למשחקים:

‏הפועל לוד - 'ירמיהו' חולון

אוהד: צביקה לוי עזב לפתע את לוד ועושה רושם שאופיר רגב מתחיל לאבד את זה. האם בשביל זה הוא עלה ליגה? אבל רגב לא פראייר - הוא יבנה קבוצה חזקה בלוד, השאלה רק מתי... חולון נראים נהדר ולדעתי הם יאספו עוד שלוש נקודות בקלות. הימור שלי: ניצחון קל לחולון. 

דורון: חולון קבוצה מצויינת, הם התחזקו יפה בשבוע האחרון והתוצאות שלהם העונה ממש טובות אבל נראה לי שהפעם תהיה הפתעה גדולה. הימור שלי: תיקו.
 

אופיר רגב יבנה קבוצה חזקה בלוד (יונתן גינזבורג)

 

‏מכבי יבנה  - שמשון תל אביב

אוהד: מכבי יבנה עם פתיחת עונה נהדרת. מנגד שמשון ת"א לדעתי קצת הרימו לעצמם יותר מדי לפני תחילת העונה ואם הם דיברו על מקום בצמרת, הם חייבים להתעורר כי יש להם סגל בינוני ושחקנים צעירים בשביל להגיע לפלייאוף. המקום שלהם זה מרכז טבלה ומטה ואני לא מבין למה הם מאוכזבים מפתיחת העונה שהם עשו כי זה המקסימום שלהם. הימור שלי: יבנה תנצח די בקלות. 

דורון: מכבי ‏יבנה קבוצה מצויינת עם סגל שחקנים מצוין ולדעתי מהטוב בליגה א' העונה. הם נראים מחוברים העונה ו‏יהיה קשה לעצור אותם. לדעתי הם יעשו עונה גדולה אבל קודם ינצחו את שמשון ת"א. הימור שלי: ניצחון ליבנה.

 

‏בית״ר נורדיה - הפועל בקעת הירדן

אוהד: נורדיה עם פתיחת עונה נהדרת מבחינתם. בקעת הירדן קבוצה מצויינת לדעתי, הם אומנם ללא ניצחון העונה אבל כל משחק ששיחקו העונה היו שווים נקודות. נורדיה בבית עם הסגל שלה, צריכה לנצח למרות שאני חושב שתהיה פה הפתעה ובקעת הירדן תנצח. השחקנים של חנן אזולאי ילחמו רק בשביל המאמן שלהם שירגיש שיש לון דרבי קטן לנצח. הימור שלי: הבקעה תנצח. 

‏דורון: ‏נורדיה קבוצה מצויינת, הם התחזקו יפה העונה לקראת ליגה א'. מנגד חנן ‏אזולאי ‏שאני מכנה אותו ה"פרופסור של ליגה א' " ‏לא יכול להרשות לעצמו להפסיד משחק נוסף. הימור שלי: תיקו.

 

חנן אזולאי - הפרופסור של ליגה א' (איתן ידגר)

 

‏עירוני מודיעין - הפועל מרמורק 

אוהד: במשחק הגביע מודיעין הביסו את מרמורק כמה שנראה היה כסטירת התעוררות למרמורק ומאז הם הפכו את הקבוצה והביאו כ-10 שחקנים ולמעשה זה המשחק שהכניס אותם לליגה א', זאת ההזדמנות האחרונה לדעתי למאמן הקבוצה דיוויד ברמן. אני חושב שהוא מאמן טוב, אבל לא הגיע מוכן לליגה וכך גם הצוות שאיתו. מודיעין ממשיכה להתחזק ונראית לדעתי מצויין. מודיעין תנצח וארז בנודיס ינסה לשמור חסד נעורים למרמורק ואחרי 3-0 יגיד לשחקניו להירגע... הימור שלי: ניצחון קל למודיעין והרבה מחשבות ומעשים בעיקר למרמורק. 

דורון: אני חושב שמודיעין קבוצה אחת מהטובות בליגה והם יהיו בצמרת הגבוהה העונה. יש להם חלק קדמי קטלני שיכול לכבוש שער בכל התקפה. מנגד מרמורק עדיין לא התחברו ואני בטוח שהם יתחברו ויהיו קבוצה טובה. אבל מודיעין תנצח ללא קושי. הימור שלי: ניצחון למודיעין. 
 

עירוני אשדוד - אדומים אדומים

אוהד: הדרבי הגדול של אשדוד הגיע! דרבי של הרבה אוהדים עם הרבה קהל והרבה עניין. עירוני נראים טוב יותר בשלב זה של העונה אבל האדומים ממשיכים להתחזק ולאותת לליגה שהם רוצים לחזור ללאומית. בגביע עירוני ניצחו את האדומים ועכשיו זה הזמן לנקמה קטנה. למרות שכולם חושבים שיהיה תיקו אני הולך על ניצחון אדום. הימור שלי: ניצחון לאדומים אשדוד.

דורון: אני חושב שיהיה ‏ניצחון לעירוני אשדוד ‏למרות שאדומים ‏בסגל הכי נוצץ בליגה, ‏אבל עדיין לא רואים מהם ‏שום דבר ‏ואיך אומרים "לדרבי יש חוקים משלו" - ‏הלב הנשמה ינצחו את הסגל והכסף הגדול. מזמין את כולם להגיע ולצפות בחגיגה בצהוב שתהיה ביציעים ובע"ה גם במגרש לאחר המשחק. הימור שלי: ברור שניצחון של עירוני.

 

הקהל של עירוני מתכנן חגיגה ביציע (מוטי קדוש)
 

‏מכבי שעריים - הפועל הרצליה

אוהד: איך אומרים אצלנו, רק חמור עושה את אותם דברים וחושב שתהיינה תוצאות אחרות. אני לא מבין את מכבי שעריים - הם ירדו ליגה אשתקד, קיבלו משמיים כרטיס חזרה, ומה עשו? הביאו את אותם אנשים פחות או יותר שינהלו את הקבוצה. אותו גנן מנהל את הקבוצה וראינו שזה לא עובד! אולי תחליפו גנן? גם קופרלי ראינו שהוא לא מאמן שלא לדבר על מנהל מקצועי שכנראה לא מהענף... חבל שמועדון גדול כמו שעריים יירד ליגה שוב. הרצליה קבוצה מצויינת שעדיפה על שעריים, אבל בבית של שעריים זה יסתיים בתיקו. הימור שלי: תיקו. נקווה ששעריים יעשו שינויים ויתקדמו. 

דורון: ‏מכבי שעריים פתחו את העונה לא טוב, אבל הם הפיקו לקחים והם בבית שלהם ייקחו נקודות מול הרצליה. שעריים זה מגרש מאוד ביתי וקשה לקחת משם נקודות והרצליה לא בנויה למשחקים קשים במגרשים קשים כמו שבשעריים. הימור שלי: ניצחון לשעריים.
 

‏הפועל כפר שלם - שמשון כפר קאסם

אוהד: כפר שלם תדבר חזק העונה, יש להם מסורת של קבוצה שמתמודדת על העליה כל עונה בשנים האחרונות והם יתחזקו עם הזמן ולדעתי עוד ידברו חזק. כפר קאסם עדיין לא השלימה את הסגל שלה ולכן אני אופטימי לגביהם. כפר שלם עדיפים ולא רואה מצב שהם לא מנצחים את כפר קאסם. הימור שלי: ניצחון לכפר שלם.

דורון: מאמן כפר שלם, נועם שוהם, בנה קבוצה צעירה ורעבה שיודעת לשחק כדורגל ושיכולה לנצח כל קבוצה בליגה. ‏שמשון כפר קאסם נכון לעכשיו אין לה מה למכור בליגה והם חייבים עוד חיזוק ונגד כפר שלם זה לא מספיק מה שיש להם. הימור שלי: ניצחון קל לכפר שלם.

 

קלינגר, עושה עבודה טובה בדימונה? (מני בן ארי)

 

מ.ס. דימונה - עירוני קרית מלאכי

אוהד: דימונה עם הסגל הכי מושקע בליגה א', עם התקציב כנראה הכי גדול בליגה א' - הבעיה שלהם זה החיבור שכנראה ניר קלינגר לא עושה עבודה מספיק טובה שם. למלאכי אין הרבה מה למכור בדימונה ולמעט לישי ביטון הכוכב הגדול, הם לא יכולים לעמוד בחום של דימונה. הימור שלי: ניצחון קל לדימונה. 

דורון: אני צופה ניצחון קל מאד לדימונה ‏ואני אפילו מהמר על לפחות 3-0. ‏יש שם קבוצה קטלנית ומעומדת מספר אחת לעלות ליגה והאמת אני לא רואה מי יכול לעצור אותם. ‏קרית מלאכי עדיין לא מחוברים ואני לא רואה אותם לוקחים נקודות בדימונה. הימור שלי: ניצחון לדימונה.

אוהד רון מארח את דורון אוחון: תחזית ליגה א' דרום מחזור 4!

הוסף תגובה
תגובות
  1. תחזית (שלמה 28-09-2023, 13:16)
    קשקשת מיותרת אין מילים
  2. אני רואה היום הפתעה (אלי 28-09-2023, 13:54)
    שמשון כפר קאסם לא מפסידים בכפר שלם
  3. א (רוני 28-09-2023, 14:50)
    בהצלחה דימונה
  4. הפתעת המחזור (אוהד לוד 28-09-2023, 16:38)
    חולון לא לוקחים נקודות היום אצל לוד, הם עם הרכב מאוד חסר גם בהגנה וגם בקישור, הימור שלי לוד מנצחת ניצחון קשה אבל מתוק
  5. על הפרצוף שלכם (שערוקי 28-09-2023, 19:25)
  6. סוללת כוכבים (דימונה 28-09-2023, 21:02)
    קריית מלאכי לא פראיירים 0-0 בסיום במשחק חוץ קשה מאוד תוצאה טובה למלאכי
  7. אין לך מושג לא שחקן ולא פרשן (שערוקי 28-09-2023, 21:07)
    תבדוק בתקופתך באזור מר אוהד רון מישהו חגג לך על הרוסיה מאחורי הגב שלך יא סחלה
  8. דורון (דני 28-09-2023, 21:21)
    חחח עלק 3 0 אתה המנחוס של עירוני
  9. שמשון (ניר 28-09-2023, 22:56)
    איזה יופי יבנה ניצחו את שמשון קללללל היה צריך להגמר 4-0 לשמשון
  10. אוהד רון חחחח (אביב שמשוני בדם 28-09-2023, 23:19)
    וואלכ אתם בדיחה חמוצים יש ביבנה 4 קופסאות ב 20 ש"ח בסופר דוש
  11. מ.ס דימונה (דימונה 29-09-2023, 10:29)
    אתם לא יודעים שיטה ווניר יש ליגה א הפתעות אל תגיד קל. .
  12. דימונה כרגיל מאכזבת וחבל שכך (יקיר 30-09-2023, 13:58)