צעירי כפר כנא חוזרת לנצח

אחרי שנכשלו לנצח בשני המשחקים האחרונים ואף הפסידו במשחק האחרון לאחי נצרת, צעירי כפר כנא חזרה לנצח עם 1-0 קטן גדול על מכבי אחמד נוגי'דאת, קבצותו של הישאם זועבי הצליחה לחזור למסלול הניצחונות.

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 30-09-2023
  • 09:02

ביום חמישי ניצחה צעירי כפר כנא את מכבי נוג'ידאת 1-0, במסגרת המחזור ה4 בליגה א' צפון. המחצית הראשונה הייתה שקולה בין שתי הקבוצות, צעירי כפר כנא נכנסה למשחק טוב והתחילה לייצר מצבים, אבל לא הצליחה להכניע את עמית מריגן שוערה המצויין של מכבי אחמד נוג'ידאת, מצד שני קבצתו של המאמן (שחזר מההתפטרות) עיסא נוגידאת, גם הגיעה להזדמניות אבל גם כאן לא הצליחו להכניע את השוער עומר יוסף טל שוערה של צעירי כפר כנא.

 

המחצית השנייה הייתה כבר סיפור אחר. כפר כנא פתחו טוב יותר והתחילו ללחוץ את השער של נוג'ידאת ובדקה ה-65 השופט שרק לבעיטת פנדל לזכותה של צעירי כפר כנא. שם עמד ליד הכדור הבלם, עומר גנאים שהצליח להכניע את השוער עמית מריג'ן ולעלות ליתרון של 1:0. מאז השער, מכבי אחמד נוגידאת חיפשה לכבוש שער השיויוון אבל לא הצליחו לעשות את זה. בדקה ה-88 שוב השופט שרק לפנדל לזכותה של צעירי כפר כנא וגם הפעם השחקן עומר גנאים ניגש לבעוט, אבל הפעם הוא החיטא את הפנדל. עד שריקת הסיום מכבי אחמד נוגידאת שלטה על המשחק במטרה לכבוש שער אך ללא הצלחה. בסיום צעירי כפר כנא הצליחו לחזור למסלול הנצחונות אחרי ההפסד בשבוע שעבר.

 

תגובת המאמן עיסא נוגידאת מאמנה של מכבי אחמד נוגידאת: 

"הפסד מאכזב , אני חושב היה משחק שקול , אגרסיבי, אני חושב שתיקו היה משקף , חבל שלא ניצלנו את המצבים. אנחנו צריכים להשתפר בחלק ההתקפי, לא מן הנמנע שיהיו שינויים בהתקפה".

צעירי כפר כנא, חוזרים לנצח על חשבון מכבי נוגידאת. (קרדיט צילום: חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות