אחרי משחק משוגע: קרית ים מנצחת את כאוכב

במשחק משוגע ומלא שערים שהיה בין הפועל כאוכב ומ.ס. קרית ים, חניכיו של דור לוי ניצחו 4-3. הפועל כאוכב ממשיכה לאכזב מפתיחת העונה, ועדיין לא הצליחה להשיג ניצחון ליגה, מצד שני מ.ס. קרית ים עם ניצחון שני ברציפות שמראה סופית שקרית ים הגיע לליגה

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 01-10-2023
  • 14:31

במסגרת המחזור הרביעי של ליגה א' צפון, מ.ס. קרית ים התארחה אצל הפועל כאוכב למה שהפך לאחד המשחקים היותר משוגעים שקיבלנו העונה, בו חניכיו של דור לוי ניצחו בסופו 4-3 דרמטי.  

 

שתי הקבוצות פתחו את המשחק מצוין, וכבר אחרי 10 דקות הפועל כאוכב הצליחה לעלות ליתרון של 1-0 משערו של טוקאן גורג. 

קרית ים לא נבהלה מהפיגור וכבר לאחר 7 דקות חזרה למשחק, משערו של החלוץ הנהדר שממשיך להציג יכול נהדרת, אליאור סיידר שמאזן את התוצאה וקובע 1-1. כאוכב ניסתה להחזיר לעצמה את היתרון, אך לאליאור סיידר היו תכניות אחרות, ובדקה ה-27 הוא שוב כבש והעלה את קרית ים ל-2-1 - צמד לחלוץ הנהדר של קרית ים שקובע מהפך מהיר. 

לאחר שער היתרון, קרית ים לא הורידה רגל מהגז ושלוש דקות מאוחר יותר, ניר עזריה את השלישי ונתן לדור לוי המון אוויר. כאוכב לא ויתרה ועוד לפני תום המחצית הראשונה, כרים אחמד כובש ומוריד את שתי הקבוצות להפסקה, 3-2 לקרית ים.

המחצית השנייה התנהלה באותו הקצב, קרית ים שוב פתחו חזק את המחצית ואחרי דקה אחת בלבד, סלים עמאש כובש ומעלה את קרית ים ל-4-2 על כאוכב שהוציא לא מעט אוויר מהמארחים. כאוכב שוב ניסתה לכבוש ולחזור למשחק מהר, אבל הפעם זה לא הלך לה וקרית ים ראתה את הניצחון מתקרב.

 

בדקה ה-90 כאוכב הצליחה עוד לכבוש שער נוסף, כשטוקאן גורג משלים צמד ומצליח לצמק את התוצאה ל-4-3, אך זה לא הספיק לכאוכב שעדיין מחפשת ניצחון ליגה ראשון העונה, כשהיא עם נקודת ליגה אחת בלבד מתוך 12 אפשריות. מנגד, קרית ים מצליחה לנצח עם כדורגל נהדר בניצוחו של דור לוי, שעושה עובדה נהדרת ונראה שהצליח לחבר את קרית ים לאחר שני מחזורים פחות מוצלחים בפתיחת העונה.

 

בסיום המשחק, דור לוי, מאמנה של מ.ס. קרית ים סיכם את המשחק ואמר: "קודם כל ניצחנו ואני שמח מאוד, בליגה א' צפון בטח בתחילת העונה חשוב לייצר ניצחונות. יש להגיד שזה ניצחון חשוב ומוצדק! יש אנרגיות טובות במועדון וכולם מרגישים את זה. המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה, עלינו ליתרון כפול ויצרנו עוד מצבים שיכולנו להגדיל את התוצאה. בתחילת המחצית השנייה עלינו ליתרון של 4:2 כמו שרצינו, יצרנו הרבה דברים טובים במשחק לצד דברים פחות טובים כמו שבתוספת הזמן כאוכב צימקו ל-4:3. נמשיך עם המגמה ההתקפית אבל יחד עם זאת נצטרך לעשות התאמות בצד ההגנתי. הפנים כבר קדימה למשחק הבא מול מגדל העמק".

שחקני קרית ים רצים לחגוג עם דור לוי אחרי עוד משחק מרשים. (קרדיט צילום: עדי דסטל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שאפו (אוהד רמת גן 01-10-2023, 15:33)
    ניצחון יפה תמשכו ככה דור לוי אנחנו אוהבים אותך אתה מאמן מצויין שתגיע לרמות הגבוהות
  2. קריית ים (קוקון 01-10-2023, 17:02)
    צריכים עוד קשר עושה משחק עולים ליגה
  3. שאפו (אבי אוהד קרית ים 01-10-2023, 17:25)
    כל הכבוד ניצחון חשוב.צריך להמשיך .קרית ים עם תמשיך ככה היא תיהיה בפלאוף העליון
  4. דור לוי (דןדי 01-10-2023, 18:23)
    דור לוי מאמן גאון כל מה שהוא נוגע הופך לזהב מוכשר ברמות קרית ים בדרך הבטוחה למעלה ,אין עליך דור.