הפועל בועיינה והפועל כפר כנא נפרדו בתיקו 2:2

הפועל בועיינה פגשה ביום חמישי האחרון את הפועל כפר כנא למשחק מאוד חשוב עבור שתי הקבוצות שפתחו את העונה מצויין. חניכיו של משה ויצמן רצו להמשיך להציג כדורגל נהדר ומצד שני קבוצתו של אסף בוסקילה, שגם הם פתחו את העונה מצויין והגיעו למשחק במטרה לנצח. סקר שאקר ומוחמד רביע כבשו לכפר כנא, חאלד סולימאן ופראס גנאים איזנו פעמיים עבור בועיינה

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 02-10-2023
  • 09:00

הפועל בועיינה פתחו את המשחק מצויין והתחילו לייצר מצבים טובים לכיבוש, אך לא הצליחו למצוא את הרשת ולאט לאט קבוצתו של משה ויצמן התחילה להיכנס גם היא למשחק, והתחילה ללחוץ את הפועל בועיינה. 
בדקה ה-36 הלחץ הניב פירות וכפר כנא הצליחה לעלות על לוח התוצאות, משער נהדר של סקר שאקר שמכניע את שוערה של בועיינה, אחמד שבל, וקובע 1-0 לכפר כנא וקובע את תוצאת המחצית, 1-0 לכפר כנא.

במחצית השנייה הפועל בועיינה פתחו טוב יותר ורצו לכבוש שער מוקדם לחזור למשחק וכבר אחרי דקה שחקני בועיינה הצליחו לחזור למשחק משער של חאלד סולימאן שרובע שוויון מהיר, 1-1.
מרגע זה שתי הקבוצות החלו ללחוץ ולצאת להתקפות במטרה להכריע את המשחק, בדקה ה-71 הפועל כפר כנא החזירה לעצמה את היתרון משער גדול של מוחמד רביע, שמעלה את מאזן הכיבושים שלו ארבעה שערים מפתיחת העונה וקובע, 2-1 לכפר כנא. לא עוברת דקה ובועיינה שוב חוזרת למשחק, פראס גנאים כובש שער מהיר וקובע שוויון 2-2 נהדר. 
תוצאה זו נשמרה עד לסיום כששתי הקבוצות הציגו משחק כדורגל מצויין עם כדורגל התקפי.

 

ואיל חרבאווי, "תיקו משקף, במשחק הבא נקווה להשיג 3 נקודות" (אבי רביבו)

 

ואיל חרבאווי, שחקנה של הפועל כפר כנא אמר בסיום המשחק: "משחק קשה מאוד נגד קבוצה מצויינת, תיקו לפי דעתי משקף את מה שקרה במגרש עבור שתי הקבוצות. אני מקווה שבמשחק הבא ניקח שלוש נקודות. היה משחק קשה עם הרבה שערים, אנחנו הגענו למשחק במטרה לקחת שלוש נקודות, אך לצערי לא הצלחנו, בועיינה קבוצה מאוד וכמו שאמרתי תיקו שיקף את המתחרש במשחק".

מאמנה של כפר כנא, משה ויצמן, יוצא עם נקודה אחת לאחר משחק נהדר (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות