״אף אחד לא חושב על עלייה, כרגע המטרה היא להישאר בליגה! ״

כך אמר ישי בוזורגי, חלוצה של מכבי אחי נצרת שפתחה נהדר את העונה. למרות שאחי פתחה את העונה עם מינוס 12 נקודות, היא הצליחה עד כה לצבור 10 נקודות ב-4 משחקים, מה שמעלה שאלות האם מטרות הקבוצה השתנו… ?

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-10-2023
  • 17:50

עד גיל 11, ישי בוזורגי עוד שיחק טניס ואז עבר לילדים של קרית שמונה, שם שיחק 3 שנים עד שחתם במכבי ת״א. לאחר 3 שנים מכבי ת״א, חזר בוזורגי לק״ש לשנה וחצי וממנה עבר לשחק עוד שנה בנוער של נוף הגליל. את קריירת הבוגרים שלו התחיל בהפועל עפולה בליגה הלאומית ובינואר של אותה עונה עבר להפועל מגדל העמק, שם כבש חמישה שערים מכריעים בחמשת המחזורים האחרונים שעזרו לקבוצה להישאר בליגה.

לאחר שבעונה שעברה שיחק בבית"ר ת״א בת ים, קיץ חתם במכבי אחי נצרת, מועדון עם מסורת בתקווה לעזור לקבוצה במטרותיה, וכמובן, לכבוש הרבה שערים ולעשות את קפיצת המדרגה שלו.


ישי, איך אתה מסכם את פתיחת העונה שלכם עד כה?
״עד כה ברוך השם, פתחנו טוב את העונה עם שלושה ניצחונות ותיקו, ובפן האישי העונה אני עם 2 שערי ניצחון ובישול בארבעה משחקים, בתקווה להמשיך כמה שיותר״.

 

אחי נצרת נחשב למועדון גדול שנקלע לחובות ובעקבות כך כבר פירוק, איך ההרגשה לשחק בסיטואציה שכזאת?
״אחי נצרת מועדון גדול ומכובד עם קהל גדול שמגיע ומעודד אותנו בכל משחק. המועדון נקלע לסיטואציה לא נעימה, אך התחושות לשחק במצב כזה הן שכולנו יודעים שכל משחק אנחנו צריכים להגיע בטוחים בעצמנו, מוכנים ומאומנים וחשוב מאוד עם הרבה מוטיבציה בשביל קודם כל למחוק את מינוס 12 הנקודות שאיתו התחלנו את העונה״.

 

במחזור הקרוב תפגשו את בועיינה במשחק חוץ, אתם מסוגלים לנצח?
״בועיינה קבוצה טובה ואני בטוח שתקשה עלינו, אבל אנחנו קבוצה איכותית עם הרבה שחקנים טובים 
שיודעים לעשות את העבודה כמו שצריך. אני מאמין בעצמי ובחבריי שננצח את המשחק וניקח את 3 הנקודות החשובות האלה״.

 

עשיתם פתיחת עונה טובה, יש סיכוי לעליית ליגה?
״פתחנו טוב את העונה, אנחנו משחקים טוב ומביאים נקודות והכי חשוב זה המשכיות. כרגע אנחנו עדיין נמצאים במינוס 2 נקודות ואף אחד לא חושב על עליית ליגה, המטרה היא ברורה לכולנו והיא קודם כל להישאר בליגה״.

 

מה המטרות האישיות שלך מהעונה הזו? ומה המטרות של הקבוצה?
״המטרות הן לכבוש כמה שיותר שערים כדי לעזור לקבוצה להתקדם ולשפר את עצמי כשחקן ממשחק למשחק. מה גם שיש לנו מאמן מצוין מהראן לאלה שבעצמו היה חלוץ ענק ואני לומד ממנו בכל אימון ואימון. המטרות הקבוצתיות הן להביא כמה שיותר נקודות ולהישאר בליגה כמה שיותר מוקדם, עם כל הקשיים שאיתם התחלנו את הליגה״.

לסיום אמר בוזורגי: ״אני מאחל לכולם עונה מלאת בריאות וכדורגל טוב״.

ישי בוזורגי, נשאר עם רגליים על הקרקע למרות פתיחת העונה הנהדרת של אחי נצרת (אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חלוץ תותח (אשרף 03-10-2023, 19:22)
    עושה לנו את כל ההתקפה
  2. מכיר אותו (גיא 03-10-2023, 22:58)
    חלוץ ענק לליגה א ! שווה ליגה לאומית