״עד שלא מקבל שכר-מחרים את אימוני הקבוצה״

שחקנה של צעירי טייבה מליגה א׳ צפון, מוחמד אבו סאבר, החליט להחרים את האימונים של הקבוצה ולא מעוניין להגיע לא לאמונים ולא למשחקים עד שיקבל את הכסף שלו מעונה שעברה. ״ראש העיר הבטיח שאקבל את הכסף ועדיין לא קיבלתי. כרגע אני לא תובע את הקבוצה, אני מנסה לקבל את הכסף בצורה הכי יפה שיש״

  • על ידי: מחמוד עאישי
  • 04-10-2023
  • 09:23

מוחמד אבו סאבר, שחקן צעירי טייבה החליט להחרים את אימוניה ומשחקי של קבוצתו, זאת מכיוון שלטענתו חייבים לו כספים עוד מהעונה שעברה שטרם שולמו. 

אבו סאבר אמר: ״אני מחרים את האימונים של הקבוצה עד שישלמו לי את הכסף שלי מהעונה שעברה,הם הבטיחו לי כמה פעמים לשלם לי את המשכורות של העונה שעברה וכל פעם דוחים אותי למועדים אחרים. עד היום לא קיבלתי את זה אז החלטתי להחרים את האימונים והמשחקים של הקבוצה״.

יש עוד שחקנים שהחרימו את האימונים או כרגע זה רק אתה?
‏״אין אף שחקן משנה שעברה שלא קיבל את שכרו, רק אני לא קיבלתי את הכסף הבטיחו לי כסף ולא קיימו ואני לא מתכוון להגיע לאימונים ולא למשחקים״.

אתה רוצה לתבוע את הקבוצה בכדי לקחת את הכסף שמגיע לך?
‏״לא אני לא אתבע את הקבוצה כרגע אני מנסה בכל דרך אחרת לקבל את הכסף שמגיע לי בצורה הכי יפה, אבל אני לא אוותר על הכסף שלי ואני מקווה שאני אקח את הכסף בצורה הכי טובה שיש״.

האם בפתיחת העונה בקבוצה הבטיחו לך שתקבל את הכסף שלך ולא עמדו במילה שלהם?
״הבטיחו לי שאני אקבל את הכסף! ישבתי עם ראש העיר והבטיח לי ‏שהוא יביא לי את הכסף ועד היום אני לא קיבלתי את זה״.

מי בתחילת השנה לקח אחריות על עצמו לשלם לך את הכסף ועד היום הוא דוחף אותך?
״הייתה לי ישיבה עם ראש עיריית טייבה ועם עבד רביע ושניהם הבטיחו לי שאני אקבל את הכסף שלי ולא קיבלתי״.

מילה לסיום: ״לסיום אני באמת רוצה להגיד שאני מקווה לקחת את הכסף שלי בצורה הכי יפה בעולם, אבל אם לא, אין מה לעשות אני צריך לבדוק כיוונים אחרים כי אני לא מוותר על הכסף שלי״.

מוחמד אבו סאבר, לטענתו לא קיבל והחליט מחרים את אימוני צעירי טייבה

הוסף תגובה
תגובות
  1. מתפוררים חכם אבו סאבר (טייבה גמורים אין כסף אין כלום 05-10-2023, 17:46)
    מביאים שחקנים מפורקים בהגנה בהתקפה שלא עשו כלום בכדורגל יאללה טייבה שכונה לליגה ב׳ היה עדיף שלא הייתם פותחים עונה אין לכם כלום ושום דבר סלם מליגה ב׳ קשר מליגה ב׳ חלוץ מליגה ב׳ מה חשבתם לעצמכם קבוצה פח מתביישים בכם במגזר