משחק שהבטיח וקיים הרבה: 2-2 נהדר בין שמשון ת"א לנורדיה

אמש אירחה שמשון ת"א את נורדיה י-ם למשחק שהיה בו הרבה דרמות, שערים ומהפכים, אך מי שבעיקר גנב את ההצגה היה צוות השיפוט שהיה חלש להחריד, עם שריקות לא ברורות ולא מובנות, במיוחד בשער השני של נורדיה - השופט שרק לפנדל בזמן שהייתה עבירה ברורה של חלוץ נורדיה על בלם שמשון. בשמשון יצאו תחושת קיפוח גדולה מהשיפוט ובכלל קבוצות רבות מתלוננות על זה רמת השיפוט בליגה. גורם בשמשון: ״השופטים לקחו לנו נקודות יקרות, פעם ראשונה זה מקרה פעם שנייה זה צירוף מקרים, פעם שלישית זו מגמה״

  • על ידי: אוהד רון
  • 06-10-2023
  • 10:22

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק

 

המשחק עצמו נפתח חזק מבחינת שמשון ת"א שכבר לאחר 10 דקות ספרה שתי החמצות גדולות כשירין חסון פורץ היטב על הקו, מרים כדור מצויין לרחבה הישר לעומר הלוי שבועט פצצה למשקוף והחוצה. לאחר מספר דקות שוב היה זה חסון שמוציא כדור נהדר לאביב קנריך שממרחק של כחמישה מטרים מהשער החמיץ שער בטוח. עד המחצית המשחק נרגע ואפילו היה שקול בחולשתו ולמעשה עד הדקה ה-70 היה שקול וללא מצבים, אך בדקה זו כדור עולה לרחבה של שמשון ואור אשכולי בועט וולה אדיר וקובע 1-0 לנורדיה.

מדקה זו ראינו משחק אחר לגמרי כשהמגן המצויין אור גרינברג שנכנס מחליף, בישל פעמיים עבור שמשון, פעם אחת לירין מוגרבי שנגח פנימה שער מדהים שקבע 1-1, וכ-5 דקות לאחר מכן עוד בישול של גרינברג המוכשר שמוציא לרוי צעירי שכובש מהרחבה. שמשון עם מהפך נהדר קובעת 1-2. 

 

שחקני שמשון חוגגים מהפך מהיר

 

בדקה ה-86 הגנת שמשון קרסה שוב למרות שהשופט לא ראה עבירה ברורה על בלם שמשון, אריאל בלסון, שנוגע ביד וקובע פנדל עבור נורדיה, אותו מבקיע עוזיאל פרדו שקובע את תוצאת הסיום, 2-2 נהדר.

 

אוהדי נורדיה יכולים להיות מרוצים מהנקודה בסיום


נורדיה ירושלים יכולים להיות מרוצים מהנקודה, כשראינו נורדיה טובה שמסוגלת לקחת נקודות בחוץ. בסה"כ שמשון תל אביב יכולים גם הם להיות מאוד מרוצים מקצב צבירת הנקודות שלהם, יש להם סגל של שחקנים צעירים שהוא מאוד בינוני מאוד ולא מוכח בליגה א', ובכדי לא להסתבך בתחתית ולעשות עונה של מרכז טבלה שתיחשב להצלחה, שמשון תל אביב תהיה צריכה להתחזק לפחות בעוד 2 שחקנים.

 

חי אבייב מרוצה מהלחימה של השחקנים שלו

 

בסיום המשחק שמענו את חי אבייב, מאמנה של שמשון ת"א שסיכם את המשחק.

"כואב הלב על שתי הנקודות שאיבדנו לקראת סוף המשחק, אני לוקח את האחריות על הנקודות האלה, זה לא מתאים לקבוצה בסגנון שלנו ולחומר שחקנים שלנו, נלמד מזה לפעמים הבאות".

 

השליטה במשחק הייתה שלכם, נכנסתם לפיגור והצלחתם להפוך את התוצאה... 

"אמת, יש לי חבורה של שחקנים ווינרים שלא מוותרים על המשחק, לא כל קבוצה תצליח לעשות נגד נורדיה מהפך. השחקנים הראו המון אופי במשחק הזה, עבדו קשה, נלחמו ונתנו את כל מה שהם יכולים".


יש לך הרבה שחקנים צעירים, אתה לא חושש מזה? 

"ההפך הוא הנכון אני מאוד שמח שיש לי אותם בקבוצה שלי, ברור שיהיה פעמים שנשלם מחיר על פעולות של חוסר ניסיון, אבל אני מאוד מאמין בהם. יש לנו שילוב טוב וחדר הלבשה טוב מגובש ואני מאוד מרוצה מזה". 

 

מילה לסיום?
"בע״ה אני מקווה שבמשחק הקרוב נגד מודיעין - קבוצה מאוד חזקה שיש לה את המאמן הכי טוב בליגה, נחזור למסלול הניצחונות. אנחנו חייבים את זה לעצמנו. חג שמח לכולם".

 

אהוד כחילה, "הייתי קונה תיקו בהתחלה, אך היינו שווים יותר"

 

אהוד כחילה, מאמנה של נורדיה י-ם אמר בסיום: "משחק חוץ קשה מאד נגד קבוצה מאומנת איכותית, קבוצה שמשחקת כדורגל עם שחקנים ברמה מאד גבוהה. אני חושב שהמשחק היה שווה כוחות לאורך כל אורכו, הגענו למצבים שלנו והם שלהם. לפני המשחק הייתי קונה תיקו, אבל איך שהמשחק התפתח וכבשנו גול היינו שווים יותר. אני גאה בשחקנים שגילו אופי, יכולת, מנהיגות, המשיכו לייצר מצבים ויכולנו לנצח את המשחק. שיהיה חג שמח לכולם".
 

חלוקת נקודות נהדרת בין שמשון לנורדיה

הוסף תגובה
תגובות
  1. בושה (אהוד 06-10-2023, 12:18)
    היינו צריכים לקבל 3 שמשון היו טובים עלינו בהרבה מזל שהשופטים עשו טעויות של ילדים ולקחנו נקודה שמשון כייף לראות צעירים אנונימיים שרצים ומשחקים כדורגל
  2. שופטים בושה (אבי 06-10-2023, 13:18)
    הגיע הזמן שיעשו משהו עם השיפוט זה מוציא את החשק מכדורגל רמת שיפוט אפס אחד גדול עושים בושידו על שחקן שמשון בלי תגובה מהשופט הקוון האפס הזה בצד שמאל צוחק כמו אדיוט ובסוף השופט עוד אומר סליחה לא ראיתי פשוט בושה איגוד השופטים לתשומת לבכם
  3. אתה בטוח שראית את המשחק??? (אוהד רון 06-10-2023, 13:57)
    כמה אפשר ללקק לחי אבייב???
  4. נו באמת... היה פנדל ברור. איפה ראית עבירה של החלוץ? (נו באמת... 06-10-2023, 14:03)
  5. תכתבו מה שאתם רוצים (תגובות של שיכורים 06-10-2023, 14:59)
    מי שיראה את הוידאו יבין שהשופט טיפש במקרה הטוב ומוכר במקרה הרע, עבירה ברורה של החלוץ
  6. נורדיה גנבו נקודה (יצחק 06-10-2023, 20:25)
    שמשון פראיריים היו צריכים לנצח בהפרש שערים חבל על הנקודות האלה מקווה שנחזור למסלול הניצחונות ונלך חזק לפלאוף העליון יאללה שמשוןןןןן
  7. נורדיה זה מתנס חוג לכדורגל (משה 06-10-2023, 21:14)