אבל כבד בעולם הכדורגל הישראלי: ליאור אסולין נרצח בפיגוע ברעים

ליאור אסולין, שחקן העבר ששיחק בעבר בבית"ר ירושלים והפועל ת"א, נרצח אתמול במתקפה הקשה במסיבה ברעים, בה הגיע לחגוג את יום הולדתו ה-43

  • על ידי: מערכת גולר
  • 08-10-2023
  • 13:38

אבל כבד בעולם הכדורגל הישראלי: ליאור אסולין, שהיה אחד מהחלוצים הבולטים בעשור הראשון של שנות ה-2000, נרצח אתמול (שבת), במתקפת הטרור שהכתה במסיבת ברעים. אסולין נכח במסיבה לחגוג את יום הולדתו ה-43, אך מצא את מותו האכזר בעקבות ירי המחבלים שפרצו למסיבה.  

אסולין החל את דרכו במכבי הרצליה, משם עבר לבני סכנין והיה חלק מהזכייה ההיסטורית בגביע המדינה, בשיאו זומן למבחנים בקבוצת הפאר הצרפתית, מארסיי, אך לא חתם שם ונשאר בליגת העל. אסולין שיחק בבית"ר ירושלים, הפועל ת"א, בני יהודה ת"א, הפועל ב"ש והפועל פ"ת. את עונותיו האחרונות העביר בליגות הנמוכות בישראל עד שפרש בשנת 2021 ממשחק פעיל. 
 

מטעם המשפחה נמסר: "בצער רב וביגון קודר אנו מודיעים על מותו של שחקן הכדורגל לשעבר ליאור אסולין במתקפת המחבלים אתמול ברעים. על מועד ההלוויה תבוא הודעה".

בני יהודה ת"א, אחד ממועדני העבר של החלוץ מסר: "מועדון הכדורגל בני יהודה תל אביב משתתף בצער המשפחה על מות אובדן יקיריהן - שחקן העבר, ליאור אסולין שנרצח על ידי מחבלים מתועבים, ליאור לבש את המדים הכתומים ואף כבש 13 שערים בעונת המשחקים 2006/7. הוא יישאר תמיד חלק ממשפחת בני יהודה תל אביב".

 

מערכת גולר משתתפת בצערה של משפחת אסולין ומשפחות הנרצחים, יהיו זכרם ברוך. 

ליאור אסולין ז"ל, יהי זכרו ברוך. (קרדיט צילום: יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לחסל את עזה! (מלחמה 09-10-2023, 00:10)
    כואב הלב