"בן, כולנו איתך ואוהבים אותך"

כך אמר דור לוי, מאמנה של מ.ס. קרית ים מליגה א' צפון, ומאמנו של בן בנימין שנפצע בצורה קשה מאוד בחילופי האש עם מחבלי חמאס בעוטף עזה. לוי גם מספר על התחושות הקשות שעוברות עליו בימים האחרונים ועל הקשר שלו מול השחקנים בימים האחרונים

  • על ידי: מערכת גולר
  • 12-10-2023
  • 11:34

דור לוי מאמנה של מ.ס. קרית ים אמר לאתר 'גולר' על הימים הקשים שעוברת מדינת ישראל: "המצב לא קל, לא פשוט, מורכב, עצוב שקשה להכיל ומעלה המון שאלות, מחשבות, ספקות לא מעט חששות. אבל אנחנו בוחרים להתמודד. כולנו מתפללים ומקווים שכל זה יהיה מאחורינו ושכולם יחזרו הביתה בריאים ושלמים. ושנשמע רק בשורות טובות!
עוד הוסיף לוי ואמר: "הראש לא בכדורגל - לא עכשיו. האימון האחרון שלנו היה ביום שישי האחרון, יחד עם זאת ההנהלה, הצוות ואני שומרים עם השחקנים על קשר, דואגים לשלומם ותומכים בהם. עקב המצב מאמן הכושר דור רייפר הכין תוכנית מסודרת בשביל כל שחקן, אבל שוב, זה בקטנה.

מחזקים את צה"ל ועם ישראל

 

דור לוי הוא גם מאמנו של בן בנימין, מי שנפצע קשה בעוטף עזה ביום שבת: "אני שולח איחולי החלמה מהירה לשחקן הקבוצה בן בנימין שנפצע בחילופי האש עם מחבלי חמאס בעוטף עזה. בן, כולנו איתך, אוהבים אותך ומתפללים להחלמתך במהרה בעזרת השם"

דור לוי מחזק את ידיו של בן בנימין (אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שאפו (שחקן בקבוצה 12-10-2023, 13:35)
    אנחנו עם מיוחד..בן החלמה מהירה המאמן דור לוי היה ביום שלישי בבית החולים הלל יפה בחדרה ביקר את בן
  2. קריית ים (אוהד 12-10-2023, 15:14)
    בן בנימין אוהבים אותך..מאחלים לך בריאות העיקר חזרת למשפחתך..החלמה מהירה בן
  3. לך לעזעזל מאמן חלש וסמרטוט (דור זרקת אותו לפני המקרה 18-10-2023, 13:52)
    חשבת שאתה מוריניו תמשיך לזלזל באנשים ושחקנים יאפס