"אני ‏רוצה ‏לקוות שממשלת ישראל לא תנוח עד שעזה ‏תפורק לגורמים"

כך אמר דורון אוחיון, מהנהלת עירוני אשדוד בליגה א' דרום על המצב הקשה באשדוד בפרט ובדרום בכלל. עוד הוסיף: "המצב על הפנים, אין חשק לעשות שום דבר". על מצב הקבוצה אמר: "אני לא רואה איך אנחנו חוזרים לשגרה בקרוב"

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-10-2023
  • 14:23

דורון אוחיון, מי שנחשב לאיש החזק בעירוני אשדוד ומי שנמנה כחלק מהנהלת הקבוצה, אמר לאתר 'גולר' על המצב במדינת ישראל בימים קשים אלו: "‏המצב על הפנים! כל היום בבית כשמדי פעם יש אזעקות, אין חשק לעשות שום דבר. ‏כואב הלב על כל מה שאנחנו רואים, ‏כואב הלב ‏מה שקרה בשבת שעברה. ‏חיילים, שוטרים, בחורים צעירים, אנשים מבוגרים, תינוקות כולם כולל כולם ‏בתוך הסיפור הזה. אני ‏רוצה ‏לקוות שממשלת ישראל לא תנוח עד שעזה ‏תפורק לגורמים".

עוד הוסיף אוחיון ואמר: "אני רוצה לאחל את ‏תנחומיי לכל ‏משפחות הנופלים ‏במעשה ‏הנוראי הזה, ‏רוצה גם לאחל החלמה מהירה לכל הפצועים ,‏רוצה לאחל שכל ‏החטופים ‏יחזרו הביתה בשלום ‏ושהשם ישמור על כל חיילי צבא הגנה לישראל ‏ ‏ועל כל כוחות הביטחון".
על מצבה של הקבוצה ושחקני הקבוצה אמר דורון: "‏אני בקשר עם השחקנים, אנחנו מדברים והמצב לא כל כך פשוט. אנחנו כרגע לא חוזרים לשגרה ‏ולא נראה לי שזה יקרה בזמן הקרוב. ‏אני רק מבקש ‏ממשלת ישראל לחסל את חמאס".

דורון אוחיון עם מסר חד לממשלת ישראל (יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. דורון שלם קודם חובות לפני שאתה מדבר באתרים (אפי סופר 16-10-2023, 21:11)
  2. אפי סופר (מרקו 17-10-2023, 11:47)
    דוד בן אבו ישלם לך את החובות ‏ ‏של עמלות של השחקנים שלך ‏הסוסים מתים ‏שדחפת לא בכל הכוח
  3. אפי סופר (דורון 17-10-2023, 19:46)
    ‏תפנה אליי אני רוצה לדעת במה מדובר ‏מבטיח לך מענה במידי אני לא ‏חייב שקל לאף אחד ‏אני לא מסוג שאתה ‏מתעסק איתו
  4. תשלם חובות אחר כך תדבר (אסקפה 17-10-2023, 21:21)
    תשלם את החובות נשארתה בליגה בזכותי אחרת הייתה משחק בליגה ב נגד הפועל רהט תשלם חובות יא נוכל קבוצה של נוכלים לא להתקרב חייבים לכול השחקנים משנה שעברה 4 משכורות