"הרגשה רעה מאוד, חברים שלי נהרגו ונחטפו"

כך אמר עידן חג'ג', אחד השחקנים היותר מזוהים בליגה א' דרום, על המצב הקשה שמדינת ישראל עוברת בימים האחרונים. חג'ג', שגר בב"ש ורכבו נפגע מאחד הרסיסים במטחים האחרונים אחר: "אני עדיין לא מצליח לעכל את המכה שנפלה עלינו, אבל אנחנו עם חזק ואני בטוח שנצא מזה מאוחדים יותר"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 17-10-2023
  • 11:16

עידן חג'ג, אחד השחקנים היותר מוכרים ומזוהים הליגות הנמוכות במחוז הדרומי, אמר לאתר 'גולר' על המצב במדינת ישראל בימים קשים אלו: "זו תקופה קשה מאוד, מצב כזה לא היה במדינת ישראל. הרגשה רעה מאוד, נהרגו ונחטפו חברים שלי, ובכל יום מתווספים עוד חללים ומשפחות שנודע להם הרע ביותר. אני עדיין לא מצליח לעכל את המכה שנפלה עלינו, אבל אנחנו עם חזק ואני בטוח שנצא מזה מאוחדים יותר". 

 

חג'ג' שפצוע בימים אלו ואינו פתח את העונה, אמר: "הכדורגל הוא דבר שולי כרגע מבחינתי. יאמר לזכות קבוצתי מ.כ. ירושלים שדואגים לכל השחקנים ובודקים בכל יום אם אנחנו צריכים עזרה כלשהי, ומעבר לזה עוד תורמים לחיילים בכל יום וזה הדבר החשוב ביותר כרגע, אין מה להסתכל על הצד המקצועי ברגע זה". 

 

רכבו של עידן חג'ג' לאחר פגיעת הרסיס

 

על פגיעת הרסיס ברכבו, אמר חג'ג': "אני גר בבאר שבע. קמתי בבוקר לצאת לקנות משהו וראיתי את שמשת הרכב מנוצצת לאחר שנפל רסיס מהיירוט של כיפת ברזל. ברוך השם, זה נגמר רק בזה".

 

לסיום אמר חג'ג': "אני רוצה לשלוח תנחומים למשפחות הנרצחים, רפואה שלמה לפצועים וחזרה במהרה לחטופים".

עידן חג'ג' מדבר על התחושות בימים קשים אלו (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות