"עברנו ימים לא פשוטים"

כך אמר איתי אלקסלסי, שחקנה של 'אדומים' אשדוד שמתייחס למצב במדינה ולמצבו האישי והמשפחתי בפרט, לאחר שאחותו חולצה מהמסיבה וניצלה. עוד הוסיף אלקסלסי: "בימים כאלה צריכים להישאר יחד ולשמור על הביחד שיצרנו לפני המלחמה"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 28-10-2023
  • 17:39

איתי אלקסלסי, שחקנה של 'אדומים' אשדוד מליגה א' דרום אמר לאתר 'גולר' על הימים הקשים שעוברים על אזרחי מדינת ישראל ועל הימים הקשים שעברה משפחתו לאחר שאחותו ניצלה מהטבח במסיבה: "אצלי טוב כמה שאפשר, עברתי תקופה לא קלה, ומקווים שהמלחמה הזאת תסתיים כבר ונחזור לדבר שאנחנו הכי אוהבים. אחותי חולצה מהמסיבה ועברנו כמה ימים לא פשוטים ביחד איתה, ברוך השם היא איתנו והכל בסדר. לצערי הרב איבדתי חבר טוב כמו ליאור אסולין שהיה מבחינתי סמל ל'ווינריות', חיוך ושמחת חיים אין סופית".

 

על החזרה לכדורגל אמר איתי: "אנחנו מחכים כבר לרגע הזה שנחזור לאימונים, ושנחזור לימים השקטים של עשייה ושל הדבר שאנחנו הכי אוהבים". 

על הקשר עם אנשי הקבוצה וחבריו לאימונים אמר: "אנחנו בקשר יום יומי השחקנים והצוות, בימים כאלה צריכים להישאר יחד ולשמור על הביחד שיצרנו לפני המלחמה. יש לנו חדר הלבשה טוב וצריך לשמר את זה".

 

חוויה לא פשוטה עברה על משפחתו של איתי אלקסלסי

הוסף תגובה
תגובות
  1. אדומים (דניאל 28-10-2023, 21:25)
    חדר של זין מספיק לספר סיפורים יש לכם שי דגן מה קורה איתו ‏עושה פרצופים עוד חחחח חשב ישחק באדומים דגן אתה בוגד גדול גם באדומים לא תשחק למה אתה ילד זין בלי כבוד למאמנים