"אני משתגע בלי הכדורגל, אבל קודם צריכים להבטיח את הביטחון שלנו"

כך אמר שוערה של בקעת הירדן, אסף רז על המצב הקשה בו אנו נמצאים. השחקן עוד הוסיף: "אנחנו צריכים לשמור על אחריות, בכל מגרש צריך מיגונית או מקלט".

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-10-2023
  • 16:23

שגרת מלחמת "חרבות ברזל" ממשיכה להתהוות, ולצערנו החזרה למגרשים ממשיכה להיראות רחוקה. אסף רז, שוערה של הפועל בקעת הירדן, סיפר בראיון לאתר "גולר" על המצב בו אנו נמצאים, הגעגוע למשחק ולקבוצה, ועל התקווה לעתיד: "כל עם ישראל מאחוריי צה"ל"
 

אז ספר לי אסף, איך אתה בימים אלו?

"וואלה אני בדיוק אחרי שתי אזעקות, מה אני אגיד לך? מציאות הזויה. אנחנו חיים בארץ ישראל, זה קורה מדי פעם אבל משהו כזה אף פעם לא היה, הרגשה מאוד קשה, אני מנסה לשמור כמה שיותר על כושר, אבל זה קשה בלי אימוני הקבוצה, רוב הזמן אני עם הילדים".

מה עם הכדורגל, אתה חושב שנחזור בקרוב?

"אני מאוד מקווה שנחזור בקרוב, אבל לצערי אנחנו מבינים שזה לא משהו שיגמר בקרוב. אנחנו צריכים ללמוד להסתגל למציאות החדשה בתקופה הקרובה-רחוקה, אני כן חושב שאימונים ומשחקים קצת יחזירו אנשים לשפיות".

מה עם החברים לקבוצה? איך הם? אתם בקשר?

"אני בקשר עם השחקנים לקבוצה, כולם כבר משתגעים ורוצים לחזור לאימונים אבל אנחנו צריכים לגלות אחריות במצב הזה, צריכים לשמור להיות בסביבות מרחב מוגן, באופן כללי אני חושב שבכל מגרש כדורגל בעיניי צריך להיות איזה מיגונית או מקלט".

מילה לסיום?
"שנדע ימים טובים יותר ושקטים ושנחזור לשגרה כמה שיותר מהר, כי באמת הכדורגל חסר אבל צריך להבטיח קודם את הביטחון והחופש במדינה שלנו. ניתן לחיילים לעשות את מה העבודה שהם צריכים לעשות, כל עם ישראל מאחוריהם וכל הכבוד להם. ובאמת שנדע ימים טובים יותר ונחזור להתעסק בכדורגל, אמן".

 

אסף רז, משתגע בלי הכדורגל. (קרדיט צילום: עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוער ברמה לא מבין מה עושה בליגה א (מיקוש 31-10-2023, 14:04)
    שןער מצויין רז שייך לרמות הגבוהות קבוצה בליגה הלאומית שתיקח אותו תעשה עיסקה טובה היה מאדריכלי העלייה של עירוני טבריה ללאומית