"העם שלנו כואב ולא מעכל את הזוועות שקרו"

כך אמר לני טייב, בלמה של עירוני אשדוד מליגה א' דרום שמגיב על המצב במדינת ישראל בימים הקשים של המלחמה שמתרחשת בישראל. עוד הוסיף ואמר טייב: "אין לנו אופציה אחרת מאשר לנצח"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 31-10-2023
  • 11:05

לני טייב, בלמה של עירוני אשדוד מליגה א' דרום, סיפר לאתר 'גולר' על התחושות הקשות בימים הקשים שעוברים על אזרחי מדינת ישראל: "נראה לי שאני מרגיש כמו כולם, העם שלנו כואב ולא מעכל את הזוועות שקרו - זה בלתי נתפס, אבל צריך להמשיך הלאה, אין לנו ברירה אחרת".

על האופציה של חזרת הכדורגל בתקופה הקרובה והקשר עם חבריו לקבוצה אמר טייב: "אני לא חושב שתהיה חזרה לליגה בקרוב, אני באמת מקווה שנחזור, אבל יש דברים חשובים יותר. בריאות לכל העם שלנו וימים שקטים יותר. החברים שלי לקבוצה בסדר, אנחנו בקשר יום יומי בוואצאפ ועם חלקם אף יוצא לי להתאמן". 
עוד הוסיף בלמה של אשדוד על המצב של חברי הקבוצה: "לצערי עמוס, חבר לקבוצה, איבד את אח שלו הגדול ז״ל ביום השחור הזה שבסך הכל יצא לרכב על אופניים עם חברים שלו ולא חזר, כמובן שהגענו כל הקבוצה והצוות לחזק ולהשתתף בצער המשפחה ומאחל להם רק טוב, שהשם ישמור עליהם ושלא ידעו עוד צער". 
לסיום אמר לני: "אני מאחל ימים שקטים לכולם, בריאות לחיילים שלנו ששומרים עלינו ללא הפסקה, שיחזרו בריאים ושלמים בעזרת השם ושנצא מזה חזקים יותר וכמובן שאין אופציה אחרת מאשר לנצח. עם ישראל חי"!

לני טייב בטוח בחוזקה של מדינת ישראל (ירון לקליין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ‏מקבלים משכורות באשדוד (אלי אלבז 31-10-2023, 20:36)
    ‏השמועה אומרת ‏שלא ‏קיבלתם משכורות ‏למה אתה לא מספר את זה אשדוד בדיחה ‏שחקנים מרוויחים 2000 שקל ‏לא מקבלים משכורות בושה
  2. הנהלה של זבלה (שלום שלום 05-11-2023, 00:17)
    דגו אתה זבל מועדון איפרייה פירקת יושב ‏ראש אתה רק מחפס מי ישלם לך משכורות גן יבנה נשים עירוני שי אבו עובד בשקט ומועדון שלנו פירקת אותו דגו זה אסון