״התחושות של כולם קשות מאוד״

כך אמר משה סולימנוב, קשרה הוותיק של שמשון כפר קאסם מליגה א' דרום שמגיב על המצב במדינת ישראל בימים קשים אלו. אם יש דבר אחד שסולימנוב בטוח בו, הוא הניצחון שלנו: "אנחנו נצא מזה חזקים ונאהב אחד את השני, אין לי ספק שהצבא שלנו ינצח"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 01-11-2023
  • 15:11

משה סולימנוב, קשרה של שמשון כפר קאסם מליגה א' דרום אמר לאתר 'גולר' על הימים הקשים שעוברים על אזרחי מדינת ישראל בכלל ועליו בפרט: "אני בסדר ברוך השם, נמצא עם המשפחה בבית. כל עם ישראל מאוחד למטרה - אחת להשמיד את החמאס אחד ולתמיד ואני מאמין שהצבא יעשה את זה. התחושות מאוד קשות לכולם מהזוועות שראינו, זה פשוט נגד הטבע, האנשים האלה יותר גרועים מדאעש, זה לא אנושי מה שהם עשו. הלב שלי עם הנרצחים, הפתועים והחטופים. אני מאמין שהצבא יפרק אותם אחד ולתמיד".
על אופציית החזרה למגרשים אמר סולימנוב: "הכדורגל כרגע לא מעניין, אנחנו במצב מלחמה. בע"ה שהצבא יסיים את זה אז נדבר על כדורגל. לפי דעתי צריך לסיים את הליגה ואני מאמין שנסיים את המלחמה ואז נחזור למשחקים". 
על הקשר עם שאר שחקני הקבוצה אמר קשרה של כפר קאסם: "אנחנו בקשר עם כל השחקנים, גם איהאב בקשר איתנו, כשכולנו עם המשפחות שלנו. שתהיה אפשרות לחזור להתאמן אז נחזור". 
לסיום אמר סולימנוב: "בורא עולם שומר על עם ישראל, עם ישראל חי! אנחנו נצא מזה חזקים ונאהב אחד את השני, אין לי ספק שהצבא שלנו ינצח".

משה סולימנוב בטוח שצה"ל ייצא עם ראש מורם מהמלחמה הזאת (מוחמד סרסור)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין טעם לכדורגל (אלי כהן 01-11-2023, 16:15)
    המצב הכי גרוע שהיה לתושבים מכל הסוגים המלחמה תימשך עוד הרבה זמן גם אחרי המלחמה בראש לא צריך לשחק ה